کشته شدن ۵ سرباز سوری در حمله پهپادی تروریست‌ها

ارتش سوریه از کشته شدن ۵ نفر از سربازان خود در حمله پهپادی تروریست‌ها در «لاذقیه» خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ - 07November 2022

کشتن ۵ سرباز سوری در حمله پهپادی تروریست‌ها در «لاذقیه»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اولگ ایگوروف» معاون مرکز روسی آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه در سخنانی، اظهار داشت: نیرو‌های متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» دیروز با حمله پهپادی به مواضع نیرو‌های ارتش سوریه در استان لاذقیه، پنج نفر از آن‌ها را کشته و پنج نفر دیگر را زخمی کرد.

ایگوروف افزود: «در سلسله حملات پهپادی تروریست‌ها به مواضع ارتش سوریه در دو منطقه جورین و صفصاف استان لاذقیه، ۵ نفر از سربازان ارتش جان خود را از دست داده و ۵ نفر دیگر زخمی شدند».

معاون مرکز روسی آشتی ادامه داد: «ارتش سوریه هم در واکنش به این حملات پهپادی تروریست‌ها، مواضع گروه تروریستی جبهه النصره را هدف حملات هوایی خود قرار داد».

وی در بخش دیگر صحبت های خود خاطرنشان کرد: «جنگنده‌های سوری، اردوگاه آموزی عناصر تروریستی جبهه النصره و پناهنگاه‌های زیرمینی آن‌ها را بمباران کردند که در نتیجه آن، ۹۳ تروریست از جمله دو سرکرده میدانی آن‌ها کشته شده و ۱۳۵ نفر از اعضای این گروه تروریستی زخمی شدند».

ایگوروف همچنین تصریح کرد: «ارتش سوریه در این حمله هوایی خود، کارگاه مونتاژ پهپادها، یک ایستگاه الکترونیکی سیار و چهل پهپاد تهاجمی آماده استفاده را منهدم کرد».

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار