سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:

لزوم توانمندی کشور در عرصه مقابله با جنگ نرم/ دشمنان درپی تسلط بر ذهن مردم هستند

سردار شکارچی با بیان اینکه دشمنان با فریبکاری به دنبال تسلط بر ذهن و ادراک عمومی هستند، گفت: اگر در عرصه جنگ نرم نیز مانند جنگ سخت بتوانیم خود را قدرتمند کنیم، تیر خلاص را به دشمن زده‌ایم.
کد خبر: ۵۵۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ - 07November 2022

سردار شکارچیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح صبح امروز (دوشنبه) در جمع مدیران صدا و سیمای بوشهر اظهار داشت: تحلیل‌های صحیح و دقیق می‌تواند آینده را برای ما روشن کند.

سردار شکارچی با اشاره به فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی، افزود: به محض پیروزی انقلاب، دشمنان شرور‌هایی را که از قبل سازماندهی کرده بودند، از نقاط مختلف کشور وارد میدان کردند تا انقلاب را به چالش بکشند که در این توطئه شکست خوردند و پس از آن هم جنگ بین‌المللی علیه ما شکل گرفت که در این جنگ بیش از ۳۰ کشور علیه ما می‌جنگیدند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اضافه کرد: دشمن نتوانست به اهداف خود دست یابد؛ زیرا ما در جنگ تحمیلی هم جنگیدیم و هم خود را توانمند کردیم و این ویژگی خاص ایران است.

وی با گرامیداشت یاد شهید «نادر مهدوی» از شهدای استان بوشهر، افزود: این شهید و همرزمانش در خلیج فارس با آمریکا که هیچ کشوری جرأت رویارویی با آن را نداشت، مقابله کردند و افتخار آفریدند.

سردار شکارچی ادامه داد: ما سه مؤلفه قدرت داریم که دشمنان ما ندارند؛ نیروی انسانی مؤمن، آرمان و رهبری که فقط در پی اجرای فرمان خداوند است.

معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی پس از شکست در جنگ سخت، به جنگ نرم روی آوردند و فریبکاری، جنگ رسانه‌ای و تسلط بر ذهن و ادراک عمومی را در دستور کار قرار دادند که اگر در این زمینه نیز مانند جنگ سخت بتوانیم خود را قدرتمند کنیم، تیر خلاص را به دشمن زده‌ایم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار