فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد؛

افزایش ۲۶ درصدی کشف سلاح جنگی/ انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سیستان و بلوچستان

سردار گودرزی گفت: مرزداران در هنگ مرزی جکیگور توانستند با رصد اطلاعاتی یک باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و منهدم کرده و تعداد ۸۵ قبضه سلاح جنگی را کشف کنند.
کد خبر: ۵۵۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ - 07November 2022

افزایش ۲۶ درصدی کشف سلاح جنگی/ انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام و شناسایی باند قاچاق سلاح و مهمات خبر داد و اظهار داشت: در جریان اغتشاشات اخیر در کشور که منشأ آن کشور خبیث آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل و ایادی آن‌ها با سوء استفاده از افراد مزدور و فریب خورده در داخل کشور، مشکلاتی را برای امنیت شهروندان عزیز به وجود آوردند.

سردار گودرزی افزود: مرزبانان با تشدید اقدامات کنترلی و امنیتی در نوار مرز‌های جمهوری اسلامی ایران در روز گذشته توانستند با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت اعضاء یک باند قاچاق سلاح و مهمات که قصد جا به جایی محموله سلاح و مهمات با استفاده از یک دستگاه خودرو را داشتند، مطلع و موفق شدند خودرو حامل سلاح را شناسایی و توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۵ قبضه سلاح کلت کمری را کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در ۴۵ روز اخیر مرزداران غیور ایران اسلامی ضمن انهدام چندین باند قاچاق سلاح و مهمات توانستند تعداد قریب به ۶۰۰ قبضه سلاح جنگی را کشف و ضبط کنند که در کشف سلاح جنگی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با افزایش ۲۶ درصدی روبه رو هستیم.

وی گفت: در اواخر شهریور ماه سال جاری نیز دریابانان غیور و زحمت کش مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توانستند ضمن توقیف یک لنج، بیش از پنج هزار تیغه چاقو و قمه را در آب‌های جنوبی کشور کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: مرزداران ما دژ مستحکم و سینه ستبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با اقتدار و درایت در برابر هرگونه قانون شکنی مقابله جدی می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها