کشف ۲۷ قبضه سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت محله‌محور با هدف جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز و کشف ۲۷ قبضه اسلحه جنگی و شکاری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ - 18December 2022

کشف ۲۷ قبضه سلاح جنگی در سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمد قنبری» در سخنانی، اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت محله‌محور با هدف جمع‌آوری سلاح غیرمجاز و در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در خصوص خرید و فروش و نگهداری سلاح غیرمجاز در سطح سیستان و بلوچستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

قنبری افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه و شناسایی حاملان سلاح و مهمات و مخفیگاه متهمان در یک هفته گذشته ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و در عملیات‌های جداگانه در سطح استان موفق به کشف ۲۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز، مقادیری قابل توجهی مهمات و دستگیری هفت متهم در این رابطه شدند که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس را برخورد با جرائم خشن اعلام کرد و گفت: داشتن سلاح غیرمجاز علاوه بر اینکه برابر قانون جرم بوده و طبق قانون برای دارندگان این سلاح‌ها مجازات تعیین شده، زمینه‌ساز بروز درگیری، قتل و ناامنی است که پلیس قاطعانه با حاملان و دارندگان اینگونه سلاح‌ها برخورد می‌کند. از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این زمینه مراتب را بلافاصله از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار