مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

۱۶ هزار معتمد معین به جامعه ایثارگری خدمت رسانی می‌کنند

حجت‌الاسلام «شکری» شمار اعضای جامعه معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثارگران را برای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری ۱۶ هزار نفر ذکر کرد.
کد خبر: ۵۵۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ - 07November 2022

۱۶ هزار معتمد معین به جامعه ایثارگری خدمت رسانی می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یوسفعلی شکری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در جلسه معتمدین معین استان مازندران شمار اعضای معتمدین معین این بنیاد را در کشور ۱۶ هزار نفر ذکر کرد و اظهار داشت: استفاده از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهیدان برای خدمت‌رسانی مستمر به جامعه ایثارگری است.

وی با بیان اینکه اعضای معتمدین معین به‌صورت ساختار غیررسمی در کنار بنیاد شهید فعالیت می‌کند، افزود: این گروه به عنوان خادمان خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمات ارزشمندی را تاکنون عرضه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام شکری شناسایی و انتقال مشکلات جامعه ایثارگری را از دیگر وظایف معتمدین بنیاد شهید بیان کرد و گفت: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از کارویژه‌های این مجموعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: اعضای معتمدین بنیاد پس از ادغام سازمان‌های ایثارگری و تشکیل بنیاد شهید در کشور فعال شده است.

«سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز معتمدین را بهترین و مطمئن‌ترین افراد برای حل مشکلات جامعه ایثارگری دانست و عنوان کرد: نیازمند ایده‌های خلاقانه و عملی از سوی ایثارگران هستیم.

وی بر لزوم مشارکت و نقش داده معتمدین معین برای شناسایی مشکلات و مسائل ایثارگران و رصد آن تاکید و با اشاره به اغتشاشات اخیر تصریح کرد: کسانی که مردم را به حضور در اغتشاشات دعوت می‌کنند، هیچ پیوندی با نظام، انقلاب، جنگ و فرهنگ شهادت ندارند و از بیگانگان هستند که به خود اجازه می‌دهند در امور داخلی کشورمان دخالت کنند.

«روح الله سلگی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران نیز با بیان اینکه مردم در اغتشاشات اخیر صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند، افزود: مسیر تکاملی انقلاب با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر توجه و رفع مشکلات جامعه ایثارگران از تشکیل کارگروهی برای اشتغال جامعه ایثارگری در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا لطف بزرگ خداوند است و باید در این مسیر تلاش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها