عضو مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی:

آمریکا و جبهه غرب با ملت ایران مشکلات ریشه‌ای دارند/ مردم ایران فریب آمریکا را نمی‌خورند

بابایی‌کارنامی گفت: استکبار در طول تاریخ معاصر و حتی قبل از انقلاب اسلامی همواره در مقابل مردم ایران سیاست و استاندارد دوگانه‌ای داشته است و این نشان از وجود مشکلات ریشه‌ای آمریکا و جبهه غرب با ملت ایران دارند.
کد خبر: ۵۵۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 09November 2022

آمریکا و جبهه غرب با ملت ایران مشکلات ریشه‌ای دارند/ مردم ایران فریب اشک تمساح مسئولان آمریکایی را نمی‌خورند«علی بابایی کارنامی» عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص ادعای دروغین مقامات آمریکایی مبنی بر دلسوزی برای ملت ایران، اظهار داشت: سیاست‌های دوگانه و چندگانه آمریکا و استکبار جهانی بار اولی نیست که در مقابل مردم ایران اعمال می‌شود.

بابایی کارنامی تصریح کرد: استکبار در طول تاریخ معاصر و حتی قبل از انقلاب اسلامی ایران همواره در مقابل مردم شریف ایران سیاست و استاندارد دوگانه‌ای داشته است، از همین نکته این مهم برداشت می‌شود که آمریکا و جبهه غرب با ملت ایران مشکلات ریشه‌ای دارند.

نماینده مردم مازندران با بیان اینکه آمریکا و اروپا ایران ضعیف و تحت سلطه خود را می‌خواهند، گفت: جبهه غرب درصدد برده کردن مردم ایران برای تحقق اهداف خود است، قطعاً استکبار نسبت ملت ایرانی که مستقل، مقتدر، پیشرفته و آزادیخواه است دشمنی خواهند کرد، زیرا، ملت ایران در این شرایط قاتل منافع غرب و جبهه استکبار است.

وی تاکید کرد: سیاست‌های چند‌گانه آمریکا در قبال مردم ایران محکوم است،‌ البته، ایرانیان با توجه به سبقه آمریکایی‌ها فریب اشک تمساح مسئولان آمریکایی را نمی‌خورند، اکنون که آمریکایی‌ها به دنبال تزریق خشونت در جامعه ایران هستند، مردم ایران نه تنها از این خواسته آمریکایی‌ها حمایت نمی‌کنند، بلکه صف خود را از اغتشاشات جدا خواهند کرد.

بابایی‌کارنامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها دو سیاست را در داخل و خارج ایران دنبال می‌کنند، در خارج ایران و در عرصه بین‌الملل سال‌هاست که ایران‌هراسی را دستور کار خود قرار داده‌اند که به شکر خدا با شکست و انزوای آمریکایی‌ها همراه شد، در داخل ایران هم برنامه‌ریزی‌های بسیار پیچیده‌ای برای ایرانی‌کشی طراحی کرده‌اند که مردم ایران قطعاً دست رد به سینه آنها خواهند زد.

نماینده مردم مازندران ادامه داد: همه باید هوشیار باشیم تا علی‌رغم نقدهایی که به یکدیگر داریم، در مسیر تحقق سیاست‌های چندگانه استکبار جهانی گام برنداریم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار