رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس تأکید کرد؛

تعامل لازمه گسترش منابع مطالعاتی کتابخانه‌های تخصصی دفاع مقدس

سردار «علاماتی» گفت: در تعامل با ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها و استفاده از تازه‌های نشر آن‌ها در حوزه دفاع مقدس، منابع مطالعاتی کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان گسترش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۵۵۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ - 08November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «غلامرضا علاماتی» رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی از کتابخانه تخصصی دفاع مقدس این مرکز بازدید کرد.

سردار علاماتی در این بازدید اظهار داشت: کتابخانه تخصصی دفاع مقدس مرکزی مهم و معتبر برای دسترسی سریع و آسان پژوهشگران و علاقه‌مندان به حوزه دفاع مقدس است.

وی افزود: فضا و امکاناتی که به کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان خراسان رضوی اختصاص داده شده عالی است.

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای معرفی کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان خراسان رضوی در جهت جذب افراد در راستای بهره‌برداری بهتر از این فضا گام برداشت.

علاماتی تأکید کرد: باید با ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها در تعامل باشید تا بتوانید با استفاده از تازه‌های نشر آن‌ها در حوزه دفاع مقدس، منابع مطالعاتی کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان را گسترش دهید.

وی بیان داشت: دانشجویان درس آشنایی با دفاع مقدس یکی از ظرفیت‌های خوبی است که از طریق اساتید این درس می‌توانند با کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان آشنا شوند و از این فضای علمی و مطالعاتی به بهترین نحو استفاده کنند.

در ادامه این بازدید، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا علاماتی» و سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «جعفر بهرامی» مدیر اسناد و کتابخانه این اداره‌کل برگزار شد و طرفین در خصوص راه‌های تقویت مأموریت در حوزه اسناد و کتابخانه‌ تخصصی دفاع مقدس گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها