معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی:

حوزه علمیه بهترین مکان برای تعالی روح انسان‌ها است

حجت‌الاسلام شکریان امیری گفت: بهترین مکان و جایگاه پرورش روح جوانان که به دنبال ترسیم هدف خلفت خود و رسیدن به تعالی و پیشرفت هستند حوزه علمیه است.
کد خبر: ۵۵۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳ - 08November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین «اصغر عرفانی» مدیر حوزه علمیه استان قزوین ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «ناصرشکریان امیری» معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی ‌و حجت‌الاسلام «یوسف پورآرین» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین که در دفتر مدیر حوزه علمیه استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حوزه علمیه استان قزوین در عرصه های مختلف یاری گر و پشتیبان اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین است و می توانیم برنامه‌ریزی جامع و کاملی در فعالیتهای مختلف باهم داشته باشیم.

حجت‌الاسلام «ناصر شکریان امیری» معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی هم در این دیدار با تبریک انتصاب مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین از تعامل خوب حجت الاسلام والمسلمین عرفانی با اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در عرصه ترویج فرهنگ عمومی و دینی در جامعه، تقدیر و بر تقویت همکاری‌ها تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی ‌ابراز داشت: خوشبختانه استان قزوین از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی به عنوان یک شخصیت فرهیخته بهره می‌برد که همیشه نگاه ارزشمندی به نهادهایی همچون حوزه علمیه قزوین و سازمان تبلیغات اسلامی دارد.

وی ادامه داد: اگر تمام فلسفه خلقت آفرینش را در بعد انسانی خلاصه کنیم، بعد روح انسان است و جسم وسیله روح خواهد بود.

حجت الاسلام شکریان امیری گفت: بهترین مکان و جایگاه پرورش برای جوانی که به دنبال ترسیم هدف خلفت خود و رسیدن به تعالی و پیشرفت است، حضور در حوزه علمیه است.

حجت الاسلام «پورآرین» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین، گفت: برنامه های جامع وارزشمندی در رابطه با جهاد تبیین در دستور کار سازمان تبلیغات است که ان‌شاءالله با همکاری حوزه علمیه استان قزوین در آینده نزدیک اجراء خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار