معرفی کتاب؛

«نشان»

کتاب «نشان» مجموعه داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت است که «سید مهدی موسوی» آن را به رشته تحریر درآورده است.
کد خبر: ۵۵۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ - 08November 2022

«نشان»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، کتاب «نشان» مجموعه داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت است که «سید مهدی موسوی» آن را به رشته تحریر در آورده است.

این اثر شامل 5 داستان کوتاه است که در آن‌ها سعی شده مفاهیم ارزشی و مضامینی مانند، ایثار و گذشت، فداکاری، روحیه جهادی و حماسی و... با قلمی ادبی و با زبانی ساده به دور از هرگونه ابهام و پیچیدگی در مقابل دیدگان مخاطب قرار گیرد.

کتاب «نشان» با 76 صفحه در قطع رقعی از سوی انتشارات هاویر خرم‌آباد با شمارگان 300 نسخه با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان چاپ و منتشر منتشر شده است.

سیدمهدی موسوی متولد 1365 شهرستان خرم آباد است که کتاب خالکوبی، که مجموعه ای از داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت است، از این نویسنده لرستانی در سال 1400 به چاپ رسید و کتاب زندگینامه و خاطرات رزمنده دوران دفاع مقدس یونس قبادی را نیز در دست اقدام دارد.

برشی از متن کتاب:

صدای لک و لوک برخورد قلاب اسلحه به بدنه سیاه و فلزی اش هم آوا با صدای بادی بود که گه گاه در بیابان می پیچید. به قمقمه فلزی اش که روی فانسقه بود دست زد تا از وجودش مطمئن شود. سعی کرد با حائل کردن دستش بین چشم و نور خورشید دور دست ها را ببیند. با اینکه چیزی پیدا نبود اما صدای انفجار نشان از درگیری‌های سخت می داد.

سراسر دشت پر از آهن پاره‌های ریز و درشتی بود که بر اثرآتش و حرارت خورشید تفت می‌خوردند. کمی آن‌طرف‌تر لاشه ماشینی افتاده بود و دود سیاهی از آن مثل مار پیچ و تاب می‌خورد و بالا می‌رفت با این حال تن سوخته راننده انگار عمرش به دنیا است و امید دارد از مهلکه بگریزد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار