مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد؛

لزوم حمایت همه‌جانبه از حافظان امنیت

حجت‌الاسلام «نجفقلی‌زاده سرایی» با اشاره به هجمه دشمنان علیه نیروهای نظامی و انتظامی گفت: تبیین و همدلی و حمایت و تقویت همه‌جانبه حافظان امنیت راهکار مقابله با این شیوه دشمنان است.
کد خبر: ۵۵۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ - 09November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز (چهارشنبه) در نشست هم‌اندیشی و تعامل مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های تبریز، اظهار داشت: تلاش دشمن در دانشگاه‌ها ایجاد اخلال در مسیر علمی کشور است.

وی افزود: استکبار برای برهم زدن آرامش جامعه به دنبال ایجاد فتنه و اختلاف در دانشگاه‌ها و مراکز علمی است و راه مقابله با این توطئه حفظ هوشیاری و بصیرت‌دهی و وحدت‌آفرینی بین مراکز علمی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز دشمن پس از شکست در عرصه‌های مختلف به دنبال شکستن اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و دانشگاه‌ها نیز جزء مراکزی هستند که می‌خواهد از این طریق هم به اهداف خود برسد.

حجت‌الاسلام «نجفقلی‌زاده سرایی» با بیان اینکه فراجا و بسیج از مولفه‌های اقتدار نظام هستند، تاکید کرد: نقشه دیگر دشمن در شکست اقتدار کشور، آماج حمله قرار دادن نیروهای نظامی و انتظامی است لذا تبیین و همدلی و حمایت و تقویت همه‌جانبه حافظان امنیت راهکار مقابله با این شیوه دشمنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار