فرمانده نزاجا:

تداوم راه شهدا جز با تبعیت از ولایت میسر نیست/ جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد

امیر سرتیپ «حیدری» گفت: در جغرافیای ایران، برای ادامه سیره شهدا، راهی جز پیروی از ولایت و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود ندارد.
کد خبر: ۵۵۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ - 09November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز (چهارشنبه) در اجتماع بانوان گنابادی در حمایت از نظام و گرامیداشت شهید بسیجی اغتشاشات اخیر «آرمان علی‌وردی» اظهار داشت: ایران اسلامی، شهیدپرور است و با خون شهدا رشد کرده و عزت، اقتدار، معنویت و بصیرت نظام مقدس اسلامی مرهون رهنمودها و هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا و خون شهداست.

وی افزود: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون شهدا ادامه می‌یابد و لازمه تداوم این اقتدار، در صحنه بودن و اطاعت از فرامین ولایت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: در جغرافیای ایران، برای ادامه سیره شهدا، راهی جز پیروی از ولایت و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود ندارد.

امیر سرتیپ حیدری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ۴۸ هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و حدود ۲۰۰ هزار خانواده شهید داریم لذا نمی‌گذاریم دشمن در کوچه و خیابان‌هایی که به نام شهدا مزین است قدم بگذارد که اگر این خیال را داشته باشد پایش را قلم خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دشمنان از روزی که انقلاب اسلامی نهالی نورس بود، توطئه‌های زیادی را طرح‌ریزی و اجرا کردند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند، اینک که این نظام به درختی تنومندی تبدیل شده است به طور قطع دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

این فرمانده ارشد ارتش خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در قله اقتدار حوزه‌های مختلف نظامی، دفاعی، سیاسی و امنیتی قرار دارد که دشمنان این را بر نمی‌تابند و روز به روز علیه ما توطئه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها