فرمانده نزاجا:

آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش در کلاس جهانی/ مقابل هرگونه ناامنی برای تضعیف یکپارچگی می‌ایستیم

امیر سرتیپ «حیدری» گفت: یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۲۳ رسته توانسته‌اند به خودکفایی و بازدارندگی لازم دست یابند و اکنون در بهترین سطح آمادگی رزمی در کلاس جهانی قرار داریم.
کد خبر: ۵۵۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ - 09November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در آیین بهره‌برداری از مجتمع مسکونی ۴۸ واحدی «مهر ولایت ۱» متعلق به نیروی زمینی ارتش در تربت‌حیدریه اظهار داشت: برای دفاع از کیان و ناموس کشور و مقابله با هرگونه ناامنی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی با یادآوری پیشرفت‌های ارتش جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف و روزآمدی آن تصریح کرد: خوشبختانه یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۲۳ رسته توانسته‌اند به خودکفایی و بازدارندگی لازم دست یابند و اکنون در بهترین سطح آمادگی رزمی در کلاس جهانی قرار داریم.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: از نگاه مرزداران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور و حراست از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هدف اصلی و نخستین نشانگاه است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور و حراست از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هدف اصلی است و در مقابل هرگونه تجاوز و ناامنی برای تضعیف یکپارچگی می‌ایستیم.

امیر سرتیپ حیدری در پایان بر افزایش منزلت اجتماعی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی تأکيد کرد.

سرهنگ ستاد بختیار کرمی‌نیا فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمدجعفر نصر اصفهانی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در تربت‌حیدریه گفت: برای ساخت پروژه ۴۸ واحدی این شهرستان ۲۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده‌ است.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار و ۲۰ مترمربع و زیربنای ۲ هزار و ۴۴۵ مترمربع ساخته شده و هر واحد مسکونی آن ۷۵ متر مربع است.

فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید محمدجعفر نصر اصفهانی گفت: مجتمع مسکونی ۲۸۸ واحدی مهر ولایت ۲ تربت حیدریه نیز در مرحله تجهیز کارگاه است و عملیات اجرایی ساخت آن از ماه آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار