استاندار مازندران:

انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی رشد کرد

«حسینی‌پور» گفت: انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی رشد کرد و با هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب، توطئه‌ها در طول سال‌ها خنثی شد.
کد خبر: ۵۵۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ - 09November 2022

انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی رشد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، جلسه شورای اداری استان مازندران با حضور استاندار و فرمانده سپاه کربلا در مرکز امامت ستاد سپاه استان برگزار شد.

این جلسه هم اندیشی مدیران استانی به همت و میزبانی بسیج سازندگی سپاه کربلا با محوریت هم افزایی و برنامه ریزی‌های لازم در راستای بزرگداشت هفته بسیج، اجرای دومین مرحله رزمایش سراسری جهادگران فاطمی و نیز قرارگاه جهاد تبیین برگزار شد.

«سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران، شجره طیبه بسیجی را برای قوام و تداوم راه انقلاب ضروری دانست و اظهار داشت: بسیج سد دفاعی مستحکمی برابر استکبار ایجاد کرد و ما باید با ارائه خدمات در معیشت و اقتصاد مردم برای رفع مشکلات فراروی تلاش‌های جهادی داشته باشیم.

استاندار مازندران با اظهار اینکه خلاء سبک زندگی بسیجی در جامعه مشاهده می‌شود، افزود: این درحالی که حضرت امام بسیج را شجره طیبه معرفی کرد و توانستیم با محوریت بسیج در دفاع مقدس ایستادگی کنیم و پس از جنگ نیز بسیج توانست در حفظ و صیانت انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته باشد.

وی با اظهار اینکه با هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب، توطئه‌ها در طول سال‌ها خنثی شد و انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی رشد کرد، گفت: امروز نیازمند آن هستیم سبک زندگی بسیج را برای نسل کنونی تبیین کنیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: بسیجیان در همه عرصه‌ها و تأمین امنیت نقش آفرینی کردند و در اغتشاشات اخیر شاهد آن بودیم که بیشترین شهدا را این قشر تشکیل دادند و امیدواریم با تفکر بسیجی و سبک زندگی بسیج، راه جاوید حضرت امام راحل را طی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار