مدیرکل سیاسی استانداری مازندران:

بصیرت‌افزایی به شیوه هنر لازمه جامعه امروز است

«زارعی» گفت: بصیرت‌افزایی و تحلیل داده‌ها به شیوه هنر لازمه جامعه امروز و بویژه جوانان است.
کد خبر: ۵۵۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ - 09November 2022

بصیرت‌افزایی به شیوه هنر لازمه جامعه امروز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «ذات‌الله زارعی» مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران امروز در اختتامیه دومین جشنواره استانی «فانوس» ویژه تولیدات هنری حوزه دفاع مقدس، ایثار، شهادت و مقاومت که در سالن اجتماعات شهرداری آمل برگزار شد با اشاره به نقش هنرمندان در جنگ ترکیبی نظام سلطه اظهار داشت: هنرمندان در انتقال واقعیت‌های درست از نظام و انقلاب نقش خطیر و برجسته‌ای برعهده دارند.

این مسئول افزود: استعمار کهنه در گذشته به دنبال فتح خاک و سرزمین بود و امروز به برکت و عظمت خون شهدا نظام سلطه در این مقطع هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چراکه نهال انقلاب به درخت تنومند با ریشه‌های عمیق تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: امروز استراتژیک و راهبرد دشمن تغییر کرد و راهبرد دشمن فتح اندیشه‌ها و افکار و تسخیر قلوب و تغییر ذائقه جوانان است و وارد جنگ نرم شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه یک وجه جنگ ترکیبی دشمن، جنگ نرم است و تا حدودی موفق بود، عنوان کرد: امپراطوری رسانه‌ای که دشمن در اختیار دارد با دلار‌های سعودی در یک پروپاگاندای رسانه‌ای هجمه‌های عجیبی داشت.

وی افزود: در این فاصله که بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی تحت تأثیر کرونا مورد غفلت واقع شد، آن‌ها نقش خود را ایفا کرده‌اند و ما وظیفه داریم بصیرت افزایی کنیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه ارتقای سطح بینش سیاسی به جوانان و نوجوانان ضرورت دارد، تصریح کرد: جوانان باید چگونگی تحلیل مسائل را آموزش ببینند و یکی از مراحل تحلیل، داده شناسی است و داده‌ها باید درست منتقل شود.

وی اظهار داشت: داده‌های حساب شده از بیرون و اتاق فکر‌های دشمن برنامه ریزی شده روی جوانان ما پیاده سازی شده و آن‌ها در مزرعه دل جوانان ما این‌ها را کاشتند و ما باید این مزرعه را در دست خود بگیریم.

زارعی گفت: در بحث داده شناسی بهترین قشری که می‌تواند با توجه به فاصله نسلی که بوجود آمده است نقش آفرینی کند هنرمندان هستند که با روش‌ها و ظرافت‌ها و شیوه‌های هنرمندانه خود داده‌های درستی را به جوانان بدهند که تحلیل کنند و بصیرت را عمق ببخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار