برگزیدگان جشنواره‌های «ترنم فتح» و تئاتر «سنگر» در تبریز معرفی شدند

برگزیدگان مرحله استانی جشنواره‌های «ترنم فتح» و تئاتر «سنگر» در آذربایجان شرقی معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۵۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 09November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، مراسم اختتامیه مرحله استانی پنجمین دوره جشنواره ملی «ترنم فتح» و سومین دوره جشنواره تئاتر «سنگر» امروز (چهارشنبه) با حضور امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و جمعی از فرماندهان یگان‌های نیروهای مسلح در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد و گروه‌های برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

برابر اعلام دبیرخانه استانی جشنواره «ترنم فتح»، در این دوره 8 اثر یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی وصول شده بود که پس از بررسی هیئت داوران، گروه موزیک مرکز آموزشی 03 شهید «برخورداری» عجب‌شیر نزاجا با رهبری سرهنگ «پورحمزه» موفق به کسب عنوان نخست شد و به مرحله ملی این جشنواره راه یافت.

همچنین گروه‌های موزیک تیپ 25 نیروی مخصوص واکنش سریع نزاجا به رهبری ستوان‌یکم «غلامرضا زاهدی» و پایگاه شهید فکوری نهاجا به رهبری سروان «منصور فرهنگ» به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

همچنین در جشنواره تئاتر «سنگر» نمایش «اعتراف یک داعشی» با بازی ستوان‌یکم «منصور علی‌پور» و کارگردانی سرگرد «علی‌اکبر فردوسی» از اداره عقیدتی‌سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش از میان 3 اثر ارسالی، برگزیده شد و به مرحله منطقه‌ای جشنواره راه یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار