معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

میدان نقش آفرینی امروز برای روابط عمومی‌ها جهاد تبیین است

نظری گفت: روابط عمومی‌ها نباید نسبت به شرایط کشور و ارزش‌های اسلامی و انقلابی منفعل عمل کنند و میدان نقش آفرینی امروز برای روابط عمومی‌ها جهاد تبیین است و در این خصوص ارزیابی انجام‌ می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ - 09November 2022
میدان نقش آفرینی امروز برای روابط عمومی ها جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی امروز (چهارشنبه) در نشست با مسئولین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اداری و اجرایی استان اظهار داشت: روابط عمومی ها عنصر فعال برای آگاهی بخشی و روایت صحیح هستند و نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین و خنثی سازی توطئه های دشمن دارند.
 
وی با بیان اینکه هوشمند سازی روابط عمومی ها یک ضرورت مهم است، گفت: روابط عمومی ها تنها نباید به پوشش اخبار و اقدامات اکتفا کنند بلکه باید در گفتمان سازی و ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی تلاش داشته باشند.
 
نظری تأکید کرد: شناسایی نقاط ضعف دستگاه ها مورد توجه روابط عمومی ها باشد و در شرایط فعلی افزایش رضایتمندی ارباب رجوع یکی از اولویت های مهم دستگاه ها است و روابط عمومی باید موانع رضایتمندی مردم را شناسایی و به مدیران انتقال دهند.
 
وی افزود: تسریع فرآیند خدمت رسانی به مردم‌ توسط روابط عمومی ها مورد توجه باشد و نباید فرآیندهای دست و پا گیر موجب نارضایتی مردمی شود و لازم‌ است روابط عمومی ها از حصار تنها اطلاع رسانی خارج شوند و به رسالت گفتمان سازی بپردازند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها نباید نسبت به شرایط کشور و ارزش های اسلامی و انقلابی منفعل عمل کنند و میدان نقش آفرینی امروز برای روابط عمومی ها جهاد تبیین است و در این خصوص ارزیابی انجام‌می شود.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها