سخنگوی دولت:

مقابل قدرت پوشالی نظام سلطه باید تمام قد ایستاد

«بهادری جهرمی» گفت: دشمن با تمام امکانات و همکاری گروه‌های تجزیه‌طلب تمام قد در برابر ایران قوی ایستاده است ما نیز در چنین شرایطی باید در مقابل قدرت پوشالی دشمنان بایستیم و با گفت‌وگو و همفکری برای حل مشکلات تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۵۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 10November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز (پنجشنبه) در دیدار با استادان دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در مجتمع شهدای سلامت انجام شد، اظهار داشت: ایران به‌واسطه تاریخ و تمدن و همچنین نقش‌آفرینی و جنس عملکرد، کشوری استراتژیک به حساب می‌آید، دشمن در این دوران منافع اقتصادی و سیاسی خود را زیر سوال رفته می‌بیند و به همین سبب تمام قد مقابل ایران قوی می‌ایستد و تحریم‌های فلج‌کننده را برای کشور ما در نظر می‌گیرد.

وی افزود: دشمن با تمام امکانات و همکاری گروه‌های تجزیه‌طلب تمام قد در برابر ایران قوی ایستاده است ما نیز در چنین شرایطی باید در مقابل قدرت پوشالی دشمنان بایستیم و با گفت‌وگو و همفکری تخصصی برای حل مشکلات تلاش کنیم.

سخنگوی دولت افزود: تمرکز دشمن روی تفاوت‌های داخل کشور است و با تفرقه‌افکنی و تقویت نقاط اختلاف در آتش فتنه می‌دمد.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: ایران متشکل از همه نگاه‌های متفاوت با هم است و اگر ایران قوی را می‌خواهیم باید به این نکته توجه کنیم که ایران متشکل از انواع نظرات مخالف و موافق است، سیاست‌گذاران می‌دانند که در جامعه نظر مخالف هم وجود دارد و باید تدبیری برای آن نظر مخالف اندیشید.

سخنگوی دولت با بیان اینکه جلسات گفت‌وگو نمایش تأکیدات جامعه نخبگانی و مباحثه مسائل مختلف و مشترک است گفت: اساتید و دانشجویان ذخائر علمی و مدیریتی و انسانی کشور هستند و باید نکات و نقطه نظرات آن‌ها مورد توجه حکمرانان قرار گیرد.

وی بیان داشت: نتیجه خروج از فضای گفتمانی و مباحثه‌ای مبتنی بر حس دوستی و هم‌وطن بودن رسیدن به خواسته دشمن است.

بهادری جهرمی با بیان اینکه این هیاهو و سروصدا با جنجال‌آفرینی رسانه‌ای دشمن بزرگ دیده می‌شود یادآور شد: هدف دشمن این است که با آشوب و اختلاف‌افکنی و بهره‌برداری از این اختلاف سلیقه، اغشاش به راه بیاندازد که در نتیجه اگر صدایی درست و منطقی در حال اعتراض بود هم کنار گذاشته می‌شود و آن خشونت و اغتشاش بلندتر و با پژواک بیشتر به گوش مردم و جامعه می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار