سخنگوی دولت:

عملیات‌های تروریستی ناشی از ناامیدی دشمنان از تروریسم رسانه‌ای است

بهادری‌جهرمی گفت: عملیات‌های تروریستی ناشی از ناامیدی دشمنان از تروریسم رسانه‌ای است که با حمایت دولت‌های تروریست‌پرور به وقوع پیوست.
کد خبر: ۵۵۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ - 17November 2022

عملیات‌های تروریستی ناشی از ناامیدی دشمنان از تروریسم رسانه‌ای استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری‌جهرمی» سخنگوی دولت در همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه که صبح امروز (پنجشنبه، ۲۶ آبان) در سالن اجلاس سران برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در عملیات‌های تروریستی شب گذشته در شهر‌های ایذه، سمیرم و اصفهان، گفت: این عملیات‌های تروریستی ناشی از ناامیدی دشمنان از تروریسم رسانه‌ای است که با حمایت دولت‌های تروریست‌پرور به وقوع پیوست.

بهادری‌جهرمی افزود: دشمنان و تروریسم رسانه‌ای سعی می‌کنند با فضاسازی‌های مختلف و با شیوه‌هایی که مرسوم و روشن نیست، اقداماتشان را پیش ببرند، اما وقتی ناامید می‌شوند راهی جز ترور ندارند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: دشمنان و تروریسم رسانه‌ای نگران خون کودکان و زنان این سرزمین نیستند؛ آن‌ها شعار آزادی و زن را سر می‌دهند، اما در اقدامات تروریستی پیشگام هستند. اقدامات تروریستی دشمنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و شهدای اخیر را باید شهدای تروریسم رسانه‌ای دانست.

بهادری‌جهرمی با بیان اینکه فعالیت در حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه نیازمند هنر و انگیزه عاشقانه است، گفت: اگر جهادی اقدام و تلاش کنیم روایت اول را به دست بگیریم و پیشرفت‌های کشور را به نمایش بگذاریم، موفق خواهیم بود.

همچنین در این مراسم از تعدادی از روابط عمومی‌های برتر وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها، ادارات و استانداری‌ها در حوزه جهاد تبیین تقدیر شد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها