معاون اول رئیس جمهور:

رهبری و دولت سیزدهم دغدغه توسعه سیستان و بلوچستان را دارند

«مخبر» گفت: مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم دغدغه توسعه همه جانبه و عمران و آبادانی سیستان و بلوچستان را دارند.
کد خبر: ۵۵۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ - 10November 2022

رهبری و دولت سیزدهم دغدغه توسعه سیستان و بلوچستان را دارندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور در حضور استاندار سیستان و بلوچستان و مقامات شاخص استانی و کشوری و در اجتماع بزرگ مردم و علما و بزرگان و معتمدان و نخبگان و مسوولان خاش در ایستگاه راه آهن خاش به زاهدان اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان وفادار به اسلام و انقلاب و رهبری بوده و هستند و رهبری همواره در نشست‌های مختلف ارادت خالصانه خود را به مردم منطقه ابراز داشته اند و همچنان نیز با شنیدن نام بلوچستان اوج محبت و ارادت شان را نشان می دهند.

مخبر گفت: در این استان شاهد اجرا و تکمیل پروژه های مختلفی هستیم و سرمایه گذاری های دولت در حوزه های مختلف قابل لمس است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: نقش مردم استان و کشور در تامین امنیت و حراست از مرزهای میهن بی بدیل بوده و هم اینک نیز نظام اسلامی بدون همراهی مردم موضوعیت ندارد.

وی تاکید کرد: تلاش برای خنثی سازی تحریم ها و مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان از راهبردهای مهم دولت به شمار می رود.

مخبر افزود: دشمنان با تحریم داروها اوج دشمنی خود را با مردم بزرگ ایران نشان داده اند و در ابعاد مختلف همچنان به تحریم و فشارهای ظالمانه خود ادامه می دهند.

با حضور معاون اول رئیس جمهور، معاون وزیر و راه و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، راه آهن زاهدان - خاش افتتاح و سوت قطار در این شهرستان به صدا درآمد.

راه‌آهن زاهدان- خاش به طول 150 کیلومتر به عنوان یکی از قطعات خط ریلی استراتژیک چابهار- میلک- سرخس به مرحله بهره برداری رسید.

این خط ریلی با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اجرا شده و خط ریلی چابهار - زاهدان به طول 640 کیلومتر به کارفرمایی دولت و با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم در حال ساخت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار