معاون اول رئیس‌جمهور در جریان سفر به خوزستان تاکید کرد؛

لزوم برخورد قاطع با عوامل تروریستی در ایذه/ دشمن به اهداف خود در خوزستان نرسید

مخبر گفت: حادثه‌ای که در ایذه رخ داد حادثه‌ای تروریستی بود که امیدواریم عوامل این اتفاق به زودی دستگیر شوند و برخورد قاطع با این افراد انجام پذیرد.
کد خبر: ۵۵۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ - 19November 2022

لزوم برخورد قاطع با عوامل تروریستی در ایذه/ دشمن به اهداف خود در خوزستان نرسیدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور در جریان سفر به ‌خوزستان جلسه‌ای در حوزه مسائل کلان استان و پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری برگزار کرد و در حاشیه این جلسه، اظهار داشت: حادثه‌ای که در ایذه رخ داد حادثه‌ای تروریستی بود که امیدواریم عوامل این اتفاق به زودی دستگیر شوند و برخورد قاطع با این افراد انجام پذیرد.

مخبر ضمن قدردانی از بصیرت مردم خوزستان در خصوص جریانات اخیر، تصریح کرد: خوزستان یکی از استان‌هایی است که در حوادث اخیر بهترین امتحان را داده است، مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس زندگی و فرزندان خود را تقدیم نظام کردند و امروز نیز از پایبندی و حمایت از نظام دست نخواهند کشید و به همین دلیل دشمن در این استان ناموفق بوده است.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه خوزستان مشکلاتی دارد که هنوز مرتفع نشده‌اند، گفت: دولت مصمم است این مشکلات را حل کند و رئیس‌جمهور و دولت نگاه ویژه‌ای نسبت به این استان دارند. حجت‌الاسلام رئیسی تاکنون پنج بار به این استان سفر کرده‌اند که در سفر آخر هم نیز تأکیدات ویژه‌ای داشتند که با جدیت به مشکلات رسیدگی کنیم.

مخبر ادامه داد: استان خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برای کشور برخوردار است و بیشتر مسئولین کشور بخشی از مقطع طلایی زندگی خود را در دوران دفاع مقدس در این استان بوده‌اند و علاقه خاصی به این سرزمین متبرک دارند.

وی بیان کرد: دولت مصمم است مشکلات استان خوزستان را مرتفع کند و در جلسه‌ای که با مسئولان استان داشتم، تصمیمات خوبی برای توسعه و رفع مشکلات خوزستان اتخاذ شد که به اطلاع مردم خواهد رسید.

همچنین نهادهای ذیربط در این جلسه گزارشی از اقدامات خود در زمینه پیگیری عملیات تروریستی ‎ایذه ارائه کردند که معاون اول رئیس‌جمهور بر شناسایی و مجازات سریع و قاطع عوامل این حادثه تلخ تاکید کرد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها