استاندار مازندران:

نظام جمهوری اسلامی هژمونی سیاسی جهان را کنار زد

«حسینی‌پور» گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی هژمونی سیاسی جهان را کنار زد و بر برخی هژمونی اجتماعی غالب شد.
کد خبر: ۵۵۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ - 10November 2022

نظام جمهوری اسلامی هژمونی سیاسی جهان را کنار زدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در همایش فصلی روسا و دادستان سراسر استان مازندران به اهمیت، نحوه شکل‌گیری و رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشکلات و موانعی که در ۴۳ سال گذشته اشاره کرد، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس یک متد منظم، دقیق و حساب شده طراحی شد هژمونی سیاسی جهان را کنار زد و بر برخی هژمونی اجتماعی غالب شد.

حسینی‌پور افزود: دشمنان در زمان‌های متعدد حکومت منطبق بر ولایت فقیه ایران را مورد هجمه و فشار‌های مختلف اقتصادی و سیاسی قرار دادند، اما با هوشمندی و هدایت رهبر معظم انقلاب سربلند از این هجمه بیرون آمدیم و به یکی از قدرت‌های منطقه تبدیل شدیم.

استاندار مازندران به اغتشاشات اخیر و تلاش و بمباران خبری رسانه‌های معاند اشاره کرد و گفت: دشمن در مسائل اخیر از همه ظرفیت‌ها بویژه ظرفیت رسانه در جهت تشویش افکار و به چالش کشیدن اقتدار و امنیت کشور استفاده کرد، ما ۴۳ سال است که در برابر این هژمونی ایستاده ایم و با قدرت ایستادگی خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از تلاش مجموعه دستگاه قضایی و تعامل سازنده آن با دستگاه‌های دولتی تشکر کرد و بر اهمیت و نقش اثرگذار دادستان‌ها در برقراری امنیت و برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار