نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

شهید و فرهنگ شهادت جایگاه خود را در بین توده مردم پیدا کرده است

حجت‌الاسلام «شکری» گفت: شهید و فرهنگ شهادت ارزش و جایگاه خود را در بین توده‌های مردمی پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۵۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷ - 10November 2022

شهید و فرهنگ شهادت جایگاه خود را در بین توده مردم پیدا کرده است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر امروز (پنجشنبه) در سومین جلسه شورای ترویج و توسعه‌ فرهنگ ایثار و شهادت لرستان با بیان اینکه هر خدمتی به خانواده شهدا و ایثارگران ضامن تأمین امنیت ملی است، اظهار داشت: باید جدی و مسئولانه به این امر مهم در کشور پرداخته شود.

حجت‌الاسلام شکری با بیان اینکه هر اقدامی که صورت می پذیرد اگر در تراز شهدا و شهادت باشد به مجاهدینی که در حال جهاد و فهم و شعور انقلابی هستند امید می دهد تا در مقابل تهدیدات دشمنان ایستادگی کنند، افزود: آینده کشور و امنیت آن در گرو اقداماتی است که امروز در رابطه با تکریم و احترام به شهدا و خانواده های آنها انجام می شود.

شکری با تاکید بر اینکه ضرورت دارد در این زمینه اقدامات اساسی صورت گیرد، عنوان کرد: شهید و فرهنگ شهادت ارزش و جایگاه خود را در بین توده های مردمی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه به منظور تکریم خانواده های شهدا لازم است در جهت رفع مشکلات آنان گام برداشت و راه را برای آنان هموار کرد، افزود: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بالا بردن مقاومت اجتماعی تاثیر گذار است و مسئولان نظام در هر جایگاهی باید در جهت تکریم خانواده های شهدا و ترویج فرهنگ شهادت اقدام کنند.

 وی با تقدیر از زحمات و تلاش های استاندار لرستان در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان، گفت: ارائه خدمات در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مجاهدانه و به دور از خستگی باشد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: باور عمیق به خدا و ائمه معصومین در کنار خدمت صادقانه تاثیر مثبتی در جامعه خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار