استاندار گیلان:

حضور پرشور مردم در مراسم تدفین شهدا نماد ولایتمداری است

«عباسی» با اشاره به شهادت سومین شهید مدافع امنیت در گیلان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها و مراسم تدفین شهدا نماد ولایتمداری است.
کد خبر: ۵۵۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ - 11November 2022

حضور پرشور مردم در مراسم تدفین شهدا نماد ولایتمداری استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز (جمعه) در مراسم تشییع پیکر شهید والامقام «مجید یوسفی» سومین شهید گیلانی مدافع امنیت در شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت: شهدا با نثار خون پاک خود به حفظ وحدت در بین ملت و استحکام در نظام جمهوری اسلامی کمک کردند.

استاندار گیلان با اشاره به خباثت و تصورات استکبار جهانی تصریح کرد: استکبار تصور دارد با چنین اغتشاشاتی می‌تواند ملت شهید پرور ایران را از مسیرش که همان مسیر شهادت و ایثار است دور کند در حالی‌که ملت ایران ملتی ایثارگر و فداکار است.

عباسی با تاکید بر لزوم همدلی میان ملت در برهه‌های حساس خاطرنشان کرد: امروز همه آمدیم تا با خانواده شهیدان به‌ویژه شهدای مدافع امنیت ابراز همدردی و همدلی کنیم و این حجت‌های درخشان الهی را روی دست گرفتیم تا همه بدانند این ملت زنده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان نوع حیات شهدا را متفاوت از دیگر انسان‌ها دانست و افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها و مراسم تدفین شهدا نماد ولایتمداری است.

وی تاکید کرد: شاید استکبار با چنین اقداماتی در کشور، جان ما را بگیرد، ولی قادر به گرفتن ارزش‌های اسلامی و اعتقادات مردم نیست و ملت ما با حضور در مراسم تشییع اعلام کردند که پای انقلاب، ارزش‌های انقلاب اسلامی، اسلام و دستاورد‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری هستند.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از زحمات بسیجیان، نظامیان و نیرو‌های امنیتی و انتظامی در استان گیلان و کشور گفت: امنیت در کشور و استان گیلان با زحمات و خون‌های پاک نظامیان، بسجییان و نیرو‌های امنیتی و انتظامی برخوردار است و ما قدردان آنان هستیم.

عباسی یکی از اهداف استکبار در ایجاد برهم زدن آرامش در جامعه را توهین به باور‌های دینی ملت ایران برشمرد و بیان کرد: عده‌ای آمدند به خیابان‌ها و شعار دادند و به مقدسات دین توهین کردند، از نیرو‌های امنیتی و انتظامی نیز برخی شهید شدند و این خون پاک شهیدان ماهیت اصلی دشمن را بار دیگر نشان داد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان همچنین با حضور در حرم مقدس آقا سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه، ضمن زیارت، به مقام بلند مرتبه و معنوی بارگاه ملکوتی برادر امام رئوف حضرت رضا (ع) ادای احترام و ابراز ارادت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار