مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان تاکید کرد؛

ضرورت الگوپذیری جوانان از سبک زندگی شهدا

حجت‌الاسلام «ابراهیمی» گفت: نگارش کتاب‌های زندگینامه و خاطرات به یادگار مانده از شهدای روحانی را بایستی با جدیت و سرعت بیشتری پیش ببریم چرا که سبک زندگی این شهدای والامقام می‌تواند الگوی مناسبی برای افراد جامعه به‌ویژه جوانان باشد.
کد خبر: ۵۵۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۹ - 15November 2022

حجت‌الاسلام الگو پذیری جوانان از سبک زندگی شهدا«سید امیر ابراهیمی» مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در خرم آباد در خصوص ضرورت آشنایی جوانان با مفاهیم دفاع مقدس اظهار داشت: جوانان امروزی بایستی با چرایی و چیستی، معارف و دستاوردهای دفاع مقدس آشنا باشند.

وی با اشاره به ضرورت تدریس دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه  گفت: در دیداری که با حجت الاسلام «سید مجتبی نورالحسینی»، مسئول بسیج طلاب استان لرستان و همچنین مسئولین حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان لرستان داشتیم، در این خصوص بحث و تبادل نظر شد و این عزیزان قول مساعد جهت همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان را در این راستا دادند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه استان لرستان 56 شهید روحانی تقدیم انقلاب کرده است، افزود: نگارش کتاب‌های زندگینامه و خاطرات به یادگار مانده از شهدای روحانی را بایستی با جدیت و سرعت بیشتری پیش ببریم چرا که سبک زندگی این شهدای والا مقام می‌تواند الگوی مناسبی برای افراد جامعه به ویژه جوانان باشد.

مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان لرستان تصریح کرد: نویسندگان و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس و روحانیت بایستی شناسایی شوند و دوره‌های آموزشی جهت تقویت قلم آنها برگزار شود.

 وی بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثر گذار است. در برگزاری یادواره شهدای روحانی استان لرستان حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در کنار سایر دستگاه‌های فرهنگی ایفای نقش خواهند کرد.

 حجت‌الاسلام ابراهیمی درباره جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی زد گفت: برگزاری این جشنواره گام موثری در گردآوری و تولید آثار مرتبط به شهدای روحانی و تاریخ شفاهی روحانیون تاثیر گذار در دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار