یادواره شهدای روحانی شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان برگزار شد

حجت‌الاسلام «کاظمی» امام جمعه پرند در یادواره شهدای روحانی شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان بر نقش‌آفرینی آحاد جامعه در عرصه جهاد تبیین تأکید کرد.
کد خبر: ۵۵۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ - 05December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، سومین یادواره ۵۱ شهید روحانی شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان با حضور حجت‌الاسلام «عبدالله کاظمی» امام جمعه شهر پرند، جمعی از روحانیون و قشرهای مختلف مردم در تکیه ابوالفضلی شهرستان نیشابور برگزار شد.

حجت‌الاسلام کاظمی در این مراسم اظهار داشت: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تأکید دارند توطئه نظام سلطه را در جنگ ترکیبی خنثی می‌کند.

وی ادامه داد: آحاد جامعه باید با ارتقای سطح آگاهی رسالت خود را نسبت به جهاد تبیین در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد به انجام برسانند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی پیشتاز بودند در دوران دفاع مقدس نیز در کنار مردم در دفاع از اسلام و انقلاب از هیچ مجاهدتی دریغ نکردند.

امام جمعه شهر پرند یادآور شد: روحانیت برای دفاع از حرم در جبهه مقاومت حضور پیدا کرد و شهدایی را تقدیم نمود.

کاظمی بیان داشت: در جربان اغتشاشات که توسط عناصر ضد انقلاب و سلطنت‌طلب‌ها سازماندهی شد روحانیت در کنار بسیجیان و مردم از انقلاب اسلامی و ولایت دفاع کردند و با شهادت جمعی از طلاب و روحانیون وفاداری خود را به ارزش‌های اسلامی ثابت کردند.

در پایان این مراسم از جمعی از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس و مقاومت تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها