نظرلو در مراسم رونمایی از کتاب «اَم کاکا» عنوان کرد:

تنها دل خوشی من از این کتاب ماندگاری اسم شهداست/ در آینده کسانی به شهدای ما افتخار خواهند کرد

نویسنده کتاب «اَم کاکا» گفت: چیزی که در این کتاب برای من مهم بود اسم بردن از شهدایی است که هیچ جای دیگری از آن‌ها اسمی برده نشده است.
کد خبر: ۵۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ - 19October 2015

تنها دل خوشی من از این کتاب ماندگاری اسم شهداست/ در آینده کسانی به شهدای ما افتخار خواهند کرد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم رونمایی از کتاب «اَم کاکا» خاطرات «حمید حکیم الهی» از رزمندگان 8سال دفاع مقدس به قلم مرضیه نظرلو بعد از ظهر امروز(دوشنبه27 مهر) با حضور علیرضا کمرهای و حمید داوود آبادی در سالن همایشهای آرشیو مرکز اسناد ملی برگزار شد.

مرضیه نظرلو نویسنده کتاب «اَم کاکا» در ابتدای این مراسم گفت: چیزی که در این کتاب برای من مهم بود اسم بردن از شهدایی است که هیچ جای دیگری از آنها اسمی برده نشده است، تنها دل خوشی من از این کار ماندگاری اسم شهداست. در آینده کسانی خواهند آمد که به شهدای ما افتخار کنند.

نویسنده کتاب «اَم کاکا» تصریح کرد: متاسفانه به قدری دچار بازیهای روزانه شدهایم که از شهدا غافل شدهایم. تنها چیزی که به واسطه آن من احساس کردم به خواستهام رسیدم جاوید شدن این خاطرات است. خاطراتی که در این کتاب جمع آوری شده است به هیچ وجه شعاری نیست و فقط متعلق به آقای حکیم الهی است.

وی با اشاره به نقاط مثبت خاطرات حکیم الهی عنوان کرد: این کتاب بزنگاههایی دارد که اگر روزی جامعه به آن نیاز پیدا کند بدون شک میتوان آن را به عنوان یک مسیر درست انتخاب کرد. امیدوارم شهدا به خاطر راه و مسیری که بزرگ کردن پرچم شیعه در جهان بود به ما عنایت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار