وصیت‌نامه شهید «امینی چونی»؛

محکم و استوار از ولایت فقیه حمایت کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «اصغر امینی چونی» آمده است: گوش به فرمان امام عزیز باشید و محکم و استوار از ولایت فقیه حمایت کرده و در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام بایستید.
کد خبر: ۵۵۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱ - 15November 2022

محکم و استوار از ولایت فقیه حمایت کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«اصغر امینی چونی» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان است که در یکم خرداد ۱۳۴۰ در شهر اصفهان به دنیا آمد و در ۱۱ آبان سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم به شهادت رسید که در ادامه فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

ای ملت شهیدپرور ایران! در هر حال یاد خدا را فراموش نکنید. تمام پیروزهای را فقط و فقط از عنایات خداوند رحمان بدانید و بس. گوش به فرمان امام عزیز باشید و محکم و استوار از ولایت فقیه حمایت کرده و در برابر توطئه های دشمنان اسلام بایستید. از روحانیت متعهد و مبارز جدا نشوید وحدت و یکپارچگی خود را زیر پرچم اسلام حفظ کنید. 

از خواهرانم تقاضا می‌کنم، حجاب کامل اسلامی را رعایت کنند و الگوی خود را حضرت فاطمه زهرا (س) قرار دهند.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار