مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

دیدار با جانبازان و ایثارگران مایه افتخار مسئولان نظام است

شهیدی در دیدار با چهار تن از جانبازان گرانقدر ۷۰ درصد گفت: دیدار با جانبازان و ایثارگران مایه افتخار مسئولان نظام و آشنایی هر چه بیشتر با ایثار و فداکاری دلاورمردانی است که از همه هستی خود برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی گذشتند.
کد خبر: ۵۵۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ - 12November 2022

دیدار با جانبازان و ایثارگران مایه افتخار مسئولان نظام استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه پنج‌شنبه (۱۹ آبان) با حضور در منزل چهار تن از جانبازان گرانقدر ۷۰ درصد از رشادت‌های آنان تجلیل کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: شما جانبازان عزیز یادگاران شهدا و دوران حماسه آفرینی‌های دفاع مقدس هستید. دیدار با جانبازان و ایثارگران مایه افتخار مسئولان نظام و آشنایی هر چه بیشتر با ایثار و فداکاری دلاورمردانی است که از همه هستی خود برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی گذشتند.

شهیدی ادامه داد: جانبازان در هشت سال دفاع مقدس هر آنچه را که در توان داشتند بدون هیچ چشم‌داشتی برای نظام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند و امروز ما وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این عزیزان انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه همچنین در حین دیدار با تماس تلفنی مسائل و مشکلات جانبازان را با مسئولان ذیربط پی‌گیری کرد. در پایان از جانبازان گرانقدر ۷۰ درصد «احمد شیخی»، «محمدحسین غلامی»، «عرفان زریری» و «منصور صفایی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها