کابوس‌های تمام‌نشدنی فرمانده صهیونیست از نبرد الشجاعیه

یکی از فرماندهان تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی که در جنگ ۵۱ روزه علیه غزه مشارکت داشته به کابوس‌های تمام نشدنی خودش اشاره کرد و گفت: شب‌ها از ترس این کابوس ها، نمی‌خوابد!
کد خبر: ۵۵۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰ - 12November 2022

کابوس‌های تمام‌نشدنی فرمانده صهیونیست از نبرد الشجاعیهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه شهاب نیوز، «اریز کاباتس» فرمانده گردان ۱۳ تیپ گولانی در ارتش رژیم صهیونیستی که تجاوز ۵۱ روزه علیه غزه مشارکت داشته، برخی جزئیات نبرد الشجاعیه (یکی از مناطق غزه) را اعلام کرد.

وی از نبرد الشجاعیه در برابر مبارزان مقاومت فلسطین به عنوان ورود به تله مرگ، یاد کرد و اظهار داشت: جسد‌های سوخته نظامیان اسرائیلی همچنان روبروی چشمانم قرار دارد، من هنوز فریاد کمک سربازان و صدا‌های انفجار را در کابوس‌های شبانه ام می‌شنوم و از شدت ترس نمی‌توانم بخوابم!

فرمانده گردان ۱۳ گولانی افزود: هنوز می‌توانم میدان نبرد (الشجاعیه) را در ذهنم تصور کنم، هنوز هم می‌توانم فریادها، و صدای انفجار‌ها را بشنوم، من در حالی که چشمانم باز است این رخداد‌ها را درست جلوی چشمانم می‌بینم. من صدای انفجارها، موشک‌های ضدتانک و شلیک مسلسل‌ها را همیشه می‌شنوم و شب‌ها اصلاً خوب نمی‌خوابم، آن روز ما از حصار مرزی گذشتیم و در عرض چند ثانیه یک افسر تحت فرمان من به شدت مجروح شد، خدمه یک تانک که واژگون شده بود را می‌دیدم، در آن لحظات از همه طرف با خمپاره، موشک ضد تانک و سلاح‌های تک تیرانداز گلوله باران می‌شدیم. در کمتر از ۲۰ دقیقه، اولین چیزی که جلوی چشمانم دیدم یک که خودروی زرهی در حال سوختن بود که برخی از سربازان آتش گرفته و در حال سوختن بودند، این تصویر از جنگ تا امروز در سرم باقی مانده است!

ارتش رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۴ در جریان جنگ ۵۱ روزه پس از تجاوز زمینی به نوار غزه، تلفات بسیار بالایی را متحمل شد. منابع صهیونیستی اذعان کردند که در نبرد زمینی میان مقاومت فلسطین و صهیونیست‌ها، دستکم ۷۰ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و صد‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها