فرماندار نهاوند:

نتایج یادواره‌های شهدا را باید در نسل‌های بعد دید

«احمدوند» گفت: یادواره‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان نهاوند برگزار شد که نتایج این مراسمات را باید در بین نسل‌های بعدی دید.
کد خبر: ۵۵۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶ - 12November 2022

نتایج یادواره‌های شهدا را باید در نسل‌های بعد دیدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «ضرغام احمدوند» فرماندار نهاوند امروز (شنبه) در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه شهدا رسالت دفاع مقدس و جبهه جنگ را به ما نشان می‌دهند، اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا انجام رسالت است که برای هر کسی یک وظیفه به شمار می‎رود اما این رسالت بر دوش ما است که راه شهدا را روایت کنیم چرا که همه ما به شهدا بدهکار هستیم.

وی افزود: همه ما در قبال شهدا مسئولیم و هر فردی در قبال شهدا کوتاهی کند در روز قیامت پاسخگوی اعمالش خواهد بود.

احمدوند در ادامه با اشاره به منویات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص فرهنگ بیان داشت: فرهنگ از نفس و هوا اهمیت بیشتری برخوردار است و انتظار می‌رود نتیجه جلسات فرهنگ سازی شود و با توجه به شرایط موجود، صحنه‌ای که در کف خیابان است را تغییر بدهیم.

وی گفت: بر همین مبنا لازم است آموزش و پرورش نسل جدید را متعهد بار بیاورد و از کار تک بعدی بپرهیزد، سایر دستگاهها از جمله ارشاد و کتابخانه‌ها هم باید بصورت تخصصی ‌و فعال.تر وارد گود شوند.

فرماندار نهاوند با اشاره به حمايت از جوانان و نخبگان عنوان کرد: جوانان و نخبگان حوزه نرم افزاری در شهرستان نیاز به حمایت دارند و باید شناسایی و حمایت شوند که خروجی آن برای نظام باشد.

وی در خاتمه و در خصوص برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: یادواره‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان نهاوند برگزار شد که نتایج این مراسمات را باید در بین نسل‌های بعدی دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار