استاندار همدان:

وجود شجره طیبه بسیج در هر محیطی معجزه آفرین است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: وجود شجره طیبه بسیج در هر محیطی معجزه آفرین است و از حکمت‌های امام راحل است و در هیچ کشوری سراغ نداریم که یک مجموعه اینقدر اثرگذار با تمام قدرت بدون کمترین چشم داشتی حضور پیدا کند.
کد خبر: ۵۵۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ - 13November 2022

وجود شجره طیبه بسیج در هر محیطی معجزه آفرین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (یکشنبه) در جلسه قرارگاه بسیج سازندگی آبرسانی روستایی ضمن تقدیر از تلاش‌های سپاه در راستای محرومیت زدایی اظهار داشت: در کنار آن وظایف اصلی و دولتی سپاه که موضوعات حفظ و حراست از نظام و ارزش‌ها است در بسیاری از عرصه‌های خدمات رسانی حضور پیدا می‌کنند و منشا خیر و برکت هستند.

وی با اشاره به پیش رو بودن هفته بسیج افزود: وجود شجره طیبه بسیج در هر محیطی معجزه آفرین است و از حکمت‌های امام راحل است و در هیچ کشوری سراغ نداریم که یک مجموعه اینقدر اثرگذار با تمام قدرت بدون کمترین چشم داشتی حضور پیدا کند.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: شجره طیبه بسیج مانع از به ثمر رسیدن نقشه‌های شوم دشمن بوده به همین دلیل همواره مورد حمله معاندین و منافقین کوردل و خود فروخته بوده است فارغ از اینکه دلبستگی مردم به پاره تنشان بیشتر می‌شود.

وی بیان داشت: در اغتشاشات اخیر هم که تعداد محدودی فریب خورده یکسری فضاسازی‌ها راه انداخته بودند هدفشان این بود که اقتدار، شکوه و عظمت ملت ایران را به چالش بکشند و اینها هنوز قدرت بسیج را درک نکردند و بسیجیانی که بدون دریافت دستمزدی جانشان را فدا می‌کنند را نشناخته‌اند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: قطعا ایران پر از بسیجی است و حسرت این را به دل دشمنان وطن خواهد گذاشت که بخواهند کشور را تجزیه و گزندی به آن برسانند.

وی عنوان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس با وجود نبود امکانات، با قدرت ایستادیم. امروز که دیگر کور خواندند و جرات نمی‌کنند کوچکترین تجاوز و تعدی را به مردم و ملت ایران داشته باشند. هوشیاری و بیداری نیروهای مسلح و حضور میدانی بسیجیان مانع از تجزیه و افتادن این کشور به دست بیگانه می‌شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه تلاش‌های جهادگران بسیج سازندگی در راستای حل مشکلات مردم و مناطق محروم مصداق بارز فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی است، گفت:  مایه افتخارم است که  بتوانم در هفته بسیج در افتتاح ۶۸ پروژه که منشا خیر و برکت برای مردم است حضور پیدا کنم.

وی با اشاره به آبرسانی به ۲۰۸ روستا با همکاری بسیج سازندگی و آبفا، گفت: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در یک مرحله و ۴۸ روستا در مرحله دیگر انجام و اجرا خواهد شد. همچنین سلامت آب چه در روستا و چه در شهر برای ما حائز اهمیت است و رسانه‌ها در این شرایط باید امیدآفرینی کنند و آمار درست را به مردم ارائه دهند.

استاندار همدان با اشاره سفر اخیر ۴ سفیر کشور اروپایی به همدان گفت:  در دیداری که با آنان داشتم عنوان کردند که از آن تصور ذهنی که از اغتشاشات داشتند هیچ اثر و به هم ریختگی ندیدند و در بین مردم جز روال طبیعی زندگی چیزی ندیدند، به آنها گفتم که شما با دیدن هگمتانه و سنگ نوشت‌هایی که در آثار تاریخی همدان است متوجه می‌شوید که حرف از حقوق بشر در این کشور قدمتی طولانی دارد و در طول تاریخ به هیچ کشوری تعدی نکردیم.

وی افزود: در این دیدار نمایی از مسائل اقتصادی و اجتماعی استان را برای سفیران ترسیم کردم و آن‌ها از وجود غار علیصدر حیرت زده شده بودند و گفتند اگر این غار در دست ما بود کشورمان را با آن اداره می‌کردیم و ما باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر جهاد تبیین تصریح کرد: دشمن دارد تلاش می‌کند واگرایی را در بین فرزندان ما رواج داد و باید با هوشیاری و بصیرت ملت ایران نقشه‌های آنان را برملا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها