نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

تولید موشک‌ «هایپرسونیک»، رونمایی از اقتدار ایران در علم نوین تسلیحاتی

محمدبیگی گفت: موشک‌های «هایپرسونیک» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنیا اعلام می‌کند که ایران در همه زمینه‌های علمی، دفاعی، اجتماعی و سیاسی حرف برای گفتن دارد.
کد خبر: ۵۵۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 14November 2022

جمهوری اسلامی هیچ‌گاه دست از صیانت ایران برنمی‌دارد/ حکومت‌های امپریالیستی فکر هرگونه تجاوزی را از سر دور کنند«فاطمه محمدبیگی» نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به رونمایی از موشک‌های «هایپرسونیک» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: موشک‌هایی که اخیرا از آنها با نام «هایپرسونیک» یاد می‌شود حکایت از اقتدار دفاعی کشور و دانش فوق‌العاده نظامی و دفاعی ما برای دفاع همه‌جانبه از کشور دارد.

محمدبیگی با اشاره به قدرت بازدارندگی فوق‌العاده موشکی ایران، گفت: موشک‌های «هایپرسونیک» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنیا اعلام می‌کند که ایران در همه زمینه‌های علمی، دفاعی، اجتماعی و سیاسی حرف برای گفتن دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه دست از صیانت از کیان ایران و ایرانی برنمی‌دارد، واکنش اخیر کشورها نشان می‌دهد که سران کشورهای دنیا با دیدن توان دفاعی نیروهای مسلح ایران تنشان به لرزه افتاده است و قطعاً حکومت‌های امپریالیستی مانند آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی باید فکر هرگونه تعرض به ایران را از سر خود خارج کنند.

وی افزود: یادآور می‌شویم که قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی روبه افول است و به زودی پوشالی بودن اقتدارشان فرو می‌ریزد.

محمدبیگی در پاسخ به این سوال وضعیت تولید خودرو و وضعیت تولید موشک در کشور چگونه قابل جمع است؟ بیان کرد: شرایط این دو حوزه نشان می‌دهد، هر زمانی که ما اراده کنیم و در شایسته سالاری و سپردن امور به متخصصین درست عمل کنیم، می‌توانیم تا قله‌های مهم‌ترین دستاوردهایش برویم.

نماینده مردم قزوین با بیان اینکه باید نسبت به آینده کشور امیدوار بود، گفت: ان‌شاالله در حوزه صنعت خودرو هم شاهد سپردن کارها به متخصصین این حوزه باشیم و تعارض منافع را از صنعت خودرو پاکسازی کنیم، تا پیشرفت‌های مد نظر در این حوزه حاصل شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها