توسط اداره کل اوقاف قزوین

بیش از 110 مبلغ دینی به روستاهای استان قزوین اعزام شد

هم‌زمان با آغاز ایام محرم بیش از 110 مبلغ دینی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه، به روستاهای استان قزوین اعزام شد.
کد خبر: ۵۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ - 20October 2015

بیش از 110 مبلغ دینی به روستاهای استان قزوین اعزام شد

به گزارش دفاع پرس، مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین درباره برنامههای ایام محرم در بقاع متبرکه استان قزوین اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام محرم بیش از 110 مبلغ دینی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه، به روستاهای استان قزوین اعزام شد.

وی افزود: 60 نفر از مبلغان که از استان قزوین هستند به صورت ثابت فعالیت میکنند و 50 مبلغ دیگر  نیز در این ایام از استان قم معرفی شده و به روستاها و مناطق محروم  استان قزوین اعزام شدند، این تعداد جدای از مبلغان اعزام شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین است و با این نهاد هماهنگیهای لازم جهت جلوگیری از موازی کاری انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همچنین از برپایی خیمههای معرفت در 30 بقعه شاخص استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: خیمههای معرفت در قالب غرفههای مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی، قرآن بخوان جایزه بگیر، همه واقف باشیم و غرفه نقاشی کودکان برپا شده است.

نوروزی همچنین تصریح کرد: نمایشگاه فرهنگی در 50 بقعه، شام غریبان شهدای کربلا در 100 بقعه، مراسم بزرگداشت و سوگواری امام سجاد (ع) در 50 بقعه و طرح بصیرت عاشورایی نیز در 100 بقعه استان قزوین برگزار میشود.

وی همچنین از برپایی غرفه عفاف و حجاب در سطح شهر و نیز برگزاری همایش رهروان زینبی مصادف با 12 محرم خبر داد و گفت: نماز ظهر تاسوعا و عاشورا نیز در تمامی خیابانهایی که در آنها ازدحام جمعیت وجود دارد، برپا میشود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها