فرمانده کل ارتش در دیدار مسئولان بنیاد ملی نخبگان تأکید کرد؛

لزوم معرفی شهدای نخبه ارتش/ آمادگی ارتش برای توسعه همکاری‌ با بنیاد ملی نخبگان

سرلشکر «موسوی» بر آمادگی ارتش برای توسعه همکاری‌‌ با بنیاد ملی نخبگان، و لزوم معرفی نخبگان نظامی به‌ویژه شهدای نخبه ارتش تأکید کرد.
کد خبر: ۵۵۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ - 14November 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مسئولان بنیاد ملی نخبگان با هدف توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان و هم‌افزایی در جذب نخبگان علمی و فنی در دستگاه‌ها و نهاد‌های کشوری و لشکری، با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرلشکر موسوی در این دیدار ضمن تأکید بر آمادگی ارتش برای همکاری‌های علمی و دانشی بیشتر بر هم‌افزایی بین سازمانی در راستای استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان به‌منظور حل مشکلات کشور تأکید کرد.

قدردانی بنیاد ملی نخبگان از همکاری‌های ارتش

وی همچنین بر ضرورت توجه به انتظارات جامعه نخبگان، اعم از نخبگان وظیفه و سایر برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان و لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های آنان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، بر تبیین دستاورد‌های ارتش و معرفی نخبگان نظامی به‌ویژه شهدای نخبه ارتش جمهوری اسلامی ایران به این مجموعه تأکید کرد.

در ادامه این جلسه، «ناصر باقری‌مقدم» قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان ضمن تقدیر و تشکر از ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه کانون مرکزی ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی ارتش به واسطه ارزیابی نخبگان کشوری برای جذب در دستگاه‌های اجرایی، خواستار همکاری‌های بیشتر دو مجموعه مذکور با نگاهی ملی و سیستمی با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی نخبگان کشوری شد.

قدردانی بنیاد ملی نخبگان از همکاری‌های ارتش

در این دیدار همچنین سرهنگ «فرهاد هادی‌نژاد» رئیس کانون مرکزی ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی ارتش نیز بر ضرورت پیگیری طرح جذب نخبگان تا پایان فرآیند استخدام آنان و لزوم برنامه‌های توسعه فردی با بهره‌گیری از نتایج ارزیابی تأکید کرد.

در پایان این دیدار که «محمدحسین جهانگیری» مدیر کل دفتر پایش و شبکه‌سازی بنیاد ملی نخبگان نیز حضور داشت، با اهدای لوح تقدیر از طرف بنیاد ملی نخبگان به امیر سرلشکر موسوی از زحمات و همکاری‌های انجام شده در ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدردانی شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار