مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی:

تقویت برنامه‌های ورزشی جانبازان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است

محمدزاده توجه به ورزش جانبازان را مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز یکی از نیاز‌های ضروری جانبازان عزیز حضور در برنامه‌های ورزشی است و استمرار در ورزش می‌تواند سلامت جسم و روح را تضمین کند؛ لذا تقویت برنامه‌های ورزشی جانبازان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.
کد خبر: ۵۵۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ - 14November 2022

تقویت برنامه‌های ورزشی جانبازان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اعضای هیئت ورزشی جانبازان شهرستان بجنورد صبح روز گذشته (یکشنبه) با «قاسم محمدزاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی دیدار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در این دیدار توجه به ورزش جانبازان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: امروز یکی از نیاز‌های ضروری جانبازان عزیز، حضور در برنامه‌های ورزشی است. ورزش تفریحی و مقطعی اگرچه خوب است، اما کافی نیست چراکه معتقدیم استمرار در ورزش می‌تواند سلامت جسم و روح را تضمین کند؛ لذا تقویت برنامه‌های ورزشی جانبازان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

وی گفت: امروز همه ما به نقش و جایگاه ورزش در زندگی جانبازان عزیز واقف هستیم؛ لذا لازم است با یک برنامه‌ریزی دقیق فرصت‌های موجود را از دست ندهیم.

مدیرکل بنیاد خراسان شمالی ادامه داد: بنیاد به صورت پراکنده در خصوص ورزش جانبازان برنامه‌های متنوعی داشته است، اما لازم است تمام مجموعه‌های مرتبط در امر ورزش پای کار بیایند تا بر پایه یک مشارکت بین دستگاهی بتوانیم در این حوزه اقدام ماندگار و اثرگذاری انجام دهیم.

در پایان «برات ایمنی» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس و مسئول هیئت ورزشی جانبازان و معلولین با اهدای لوحی از همکاری و تلاش‌های مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار