تقدیر سرلشکر باقری از استاندار ایلام

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از استاندار ایلام به دلیل اهتمام در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۵۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ - 14November 2022

تقدیر رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از استاندار ایلامبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از مجموعه تلاش‌ها و زحمات «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام به دلیل اهتمام در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان ایلام تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، لوح تقدیر صادره از سوی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز توسط سرهنگ «فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به استاندار ایلام اعطا شد.

سردار سرلشکر باقری در این تقدیرنامه از تلاش‌های بهرام‌نیا استاندار ایلام با دلیل تلاش در اشاعه حوزه ایثار و شهادت و برگزاری شایسته و باشکوه آیین تجلیل از و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس که به‌صورت ارتباط تصویری در محضر مقام معظم رهبری در استان‌های سراسر کشور برگزار شد، قدردانی کرد.

استاندار ایلام در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر توجه ویژه به حوزه ایثار و شهادت در استان، افزود: از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی عملکرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام را بسیار رضایت بخش عنوان کرد و گفت: سرهنگ فولادی یک مدیر پا بکار در حوزه ایثار و شهادت است.

استاندار ایلام با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای ارتقا یاد شهدا و ساماندهی یادمان‌های شهدا فروگذار نخواهیم بود، افزود: این جایگاه و خدمت در این راستا باعث آرامش جامعه است و امنیت روحی را برای همه ما رقم می‌زند.

بهرام‌نیا اضافه کرد: ساماندهی یادمان و گلزار‌های شهدا در راستای مقاوم سازی فرهنگ ایثار و شهادت است و این دستاورد‌ها الگویی منسجم برای همه مردم به ویژه نسل جوان است.

وی تاکید کرد: آنچه که در توان داریم برای تقویت حوزه ایثار و شهادت و ساماندهی یادمان‌ها و گلزار شهدا بکار خواهیم گرفت.

سرهنگ فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در این آیین از تلاش و اهتمام استاندار ایلام در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ساماندهی یادمان‌های شهدا تقدیر کرد و افزود: در سفر رییس جمهوری تنها ۴ میلیارد تومان برای این حوزه اختصاص یافته بود که با تلاش‌های استاندار ایلام این رقم به ۱۰ میلیارد تومان افرایش یافت که جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: در حوزه ایثار و شهادت در دولت جدید در استان تمامی مدیران و فرمانداران با تاسی از استاندار که عنایت ویژه‌ای به شهدا و ایثارگران دارند در این حوزه پای کار هستند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها