مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد؛

لزوم برگزاری یادواره شهدا در مدارس همدان

«نقوی» با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان، گفت: مدیران برگزاری یادواره شهدا در مدارس را با جدیت دنبال کنند.
کد خبر: ۵۵۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ - 14November 2022

لزوم برگزاری یادواره شهدا در مدارس همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمود نقوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان امروز (دوشنبه) در نشست مشترک با معاونان آموزش و پرورش استان و روسای ادارات تابعه اظهار داشت: اقدامات مفید و موثر را به صورت امیدبخش، همراه با بیان کامل دستاوردهای آموزش و پرورش، به سمع و نظر خانواده‌ها برسانید.

وی با اشاره به اینکه اولویت در زمان اذان، اقامه نماز اول وقت است، افزود: کلیه مدارس می‌بایست اذان شرعی را سر وقت خود با صدای بلند در مدارس پخش کنند‌. مدارس باید فریضه نماز جماعت را بصورت منظم و روزانه برگزار کنند و مدیران و همکاران ما نیز در این عبادت جمعی، کنار دانش آموزان حضور داشته باشند.

نقوی با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان، خاطرنشان کرد: مدیران برگزاری یادواره شهدا در مدارس را با جدیت دنبال کنند.

وی تصریح کرد: در کنار بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که برای دانش آموزان و معلمان برنامه‌ریزی شده است، اردوهای یک روزه راهیان پیشرفت نیز با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی در حال انجام است و انتظار می‌رود کلیه مدارس در شهرستان‌ها، نواحی و مناطق در این طرح، همکاری لازم را داشته باشند.

نقوی در ادامه ضمن اشاره به ظرفیت‌های خوب کارگاه‌ها و بنگاه‌های صنعتی استان، عنوان کرد: کارگاه‌ها و کارخانه‌های موجود در شهرک‌های صنعتی، نیروگاه‌ها، پایگاه شهید نوژه، کارخانه فولاد و تعداد زیادی از اماکن صنعتی دیگر ظرفیت‌های بسیار خوبی هستند که مدارس، برنامه ریزی‌های لازم را جهت بازدید دانش آموزان با محوریت تبیین و آشنایی با مشاغل و صنایع استان از آنها داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان از کلیه معلمان، همکاران، دانش آموزان و خانواده‌های آنان خواست در معرفی بازماندگان از تحصیل به مدارس اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و به آنان برای ادامه تحصیل کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار