مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع):

شهدا برای ایران اسلامی عزت‌‌آفرین شدند

سردار «قاسمی» گفت: آحاد جامعه به شهدا افتخار می‌کنند چراکه باعث عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.
کد خبر: ۵۵۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰ - 14November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در پی شهادت مدافع امنیت «حسن براتی» از بسیجیان ناحیه مالک اشتر مشهد حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی قاسمی» مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار قاسمی در این دیدار اظهار داشت: ائمه اطهار علیهاالسلام با شهادت به دیدار پروردگار نائل شدند لذا آحاد جامعه به شهدا افتخار می‌کنند چراکه باعث عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: خط شهادت تا ظهور حضرت مهدی (عج) تداوم خواهد داشت و خوشا به حال کسانی که در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی و فراهم شدن بستر برای ظهور آن حضرت به فیض شهادت نائل می‌شوند.

قاسمی گفت: مردم مشهدالرضا در طول حیات پر برکت انقلاب اسلامی قدردان مجاهدت‌های شهدای انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم، مدافعان وطن و امنیت بوده‌اند و در تشییع این شهدا حضور گسترده داشتند که در تشییع شهید براتی هم اینچنین خواهد بود که لازمه حضور پرشور مردم، اطلاع‌رسانی به موقع است.

اجر مضاعف شهدای مدافع امنیت

حجت‌الاسلام حسن‌زاده نیز در این دیدار بیان داشت: مدافعان امنیت که در جریان اغتشاشات اخیر به فیض شهادت نائل آمدند اجر و پاداش مضاعفی دارند.

وی افزود: به کوری چشم دشمنان اهل‌بیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با بسیج ظرفیت‌های استانی تشییع باشکوهی برای شهید مدافع امنیت حسن براتی برگزار خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: ان‌شاءالله که در مسیر شهدا ثابت قدم بمانیم و همه ما عاقبت بخیر شویم.

شهدا برای ایران اسلامی عزت‌‌آفرین شدند

شهدا برای ایران اسلامی عزت‌‌آفرین شدند

شهدا برای ایران اسلامی عزت‌‌آفرین شدند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار