مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع):

«بسیج» سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی است

سردار «قاسمی» گفت: بسیج سرمایه مهم اجتماعی برای ایران اسلامی است که در شرایط مختلف از این سرمایه به بهترین نحو استفاده می‌شود.
کد خبر: ۵۵۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰ - 26November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، همایش «حبیب‌های لشکر مخلص خدا» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی قاسمی» مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع)، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، پیشکسوتان بسیج و فرماندهان پایگاهای مقاومت بسیج شهرستان در فرهنگسرای مهر خاتم‌الانبیاء شهرداری بردسکن برگزار شد.

سردار قاسمی در این همایش با بیان اینکه بسیج یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بسیج بعد از تشکیل خدمات بسیار ارزشمندی در حوزه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی داشته و امروز تبدیل به یکی از بزرگترین ارتش‌های معنوی شده است.

وی افزود: تشکیل بسیج از برکات الهی بود که به فرمان امام خمینی (ره) انجام شد و به‌عنوان یک نیروی کارآمد و تأثیرگذار طی ۴۳ سال گذشته کارنامه درخشان و بی‌نظیری از خود به یادگار گذاشته که با تداوم حرکت بسیج، این مجموعه الگویی برای سایر آزادیخواهان در سطح دنیا شده است.

مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه بسیج در وسط میدان حضور دارد، یادآور شد: بسیج به‌عنوان مرد میدان انقلاب در تمامی میدان‌ها پیشگام و بسیجیان در مسیر پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف همواره فداکاری و ازخود گذشتگی می‌کند.

قاسمی با اشاره به قدرت نرم انقلاب اسلامی گفت: امروز بسیج به درخت تنومندی تبدیل شده که پشتوانه جمهوری اسلامی است و انقلاب اسلامی با تکیه به تفکر بسیج توانسته بارقه‌های امید را در دل مستضعفین عالم روشن کند.

وی تأکید کرد: بسیج سرمایه مهم اجتماعی برای ایران اسلامی است که در شرایط مختلف از این سرمایه به بهترین نحو استفاده می‌شود.

فرمانده پیشین سپاه انصارالرضا (ع) خاطرنشان کرد: با توجه به‌ تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیجی باید در همه میدان‌های مورد نیاز کشور جلودار، پیشرو و پیشرونده باشد.

قاسمی ابراز داشت: بسیجیان از هر قشر و در هر کجا که هستند باید بهترین خدمت‌رسانی به مردم داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار