رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس خبر داد؛

تاسیس قرارگاه دانش‌آموزی سردار شهید «عبدالله اسکندری» در فارس

«کریمی» گفت: همزمان با اغتشاشات اخیر قرارگاه شهید «عبدالله اسکندری» به منظور ارتقای سطح آگاهی سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان تشکیل شد.
کد خبر: ۵۵۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵ - 14November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «مرتضی کریمی» رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن اعلام خبر تأسیس قرارگاه شهید «عبدالله اسکندری» در استان فارس اظهار داشت: همزمان با اغتشاشات اخیر این سازمان با تأسیس قرارگاه شهید «عبدالله اسکندری» به منظور ارتقای سطح آگاهی سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان اقدام به برگزاری سلسله جلسات تبیینی و توجیهی کرده است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مختلف به منظور بزرگداشت یاد شهدای حادثه شاهچراغ، توجه به هویت ایرانی اسلامی دانش‌آموزان، برپایی ایستگاه‌های گفتمانی تخصصی «بصیرت» در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس، برپایی اعتکاف‌های رمضانی دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های این سازمان متناسب با شرایط اخیر کشور بود.

کریمی افزود: ارتقای سواد رسانه‌ای، روان‌شناسی دینی و رسانه با حضور ۳ هزار دانشجو معلم و معلمان جوان، دوره تربیت مدرس سواد رسانه ویژه ۶۰۰ نفر از فرهنگیان فارس و برپایی دوره تربیت مربی خبرنگاری ویژه فرهنگیان از جمله دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری بود که به ویژه بعد از حوادث اخیر در کشور با قوت بیشتری انجام شد یا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار