سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های اروپا:

اعتیاد به تحریم عقلانیت اروپایی‌ها را به انزوا برده است

کنعانی گفت: ظاهراً اعتیاد به تحریم، عقلانیت و سنجیدگی را نزد طرف‌های اروپایی به انزوا برده و با این رویکرد غلط، این اروپاست که دایره تعاملات خود را به دست خود تنگ‌تر می‌کند.
کد خبر: ۵۵۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ - 15November 2022

اعتیاد به تحریم عقلاانیت اروپایی‌ها را به انزوا برده است/ اروپا دایره تعاملات خود را تنگ می‌کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهاد‌های ایرانی، این اقدام بی پایه و اساس، غیرقانونی و مداخله جویانه را قویاً محکوم و آنرا کاملاً مردود قلمداد کرد.

کنعانی افزود: ظاهراً اعتیاد به تحریم، عقلانیت و سنجیدگی را نزد طرف‌های اروپایی به انزوا برده و با این رویکرد غلط، این اروپاست که دایره تعاملات خود را بدست خود تنگ‌تر می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به قدرت ملی و با بهره گیری از تجارب منحصر بفرد خود در مواجهه کنشگرانه با چالش‌های تحمیلی، همانند قبل نسبت به چنین اقدامات بیهوده و غیرسازنده، با درایت و استحکام و مبتنی بر عزت و منافع ملی، اقدام متقابل و مؤثر خواهد داشت و حق خود را برای پاسخ محفوظ می‌دارد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار