نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

شهدای امنیت آشوبگران را رسوا کردند

حجت‌الاسلام شکری با حضور در منزل شهید امنیت «پوریا احمدی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۵۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ - 15November 2022

دیدار نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید امنیت «پوریا احمدی» /شهدای امنیت آشوبگران را رسوا کردندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه (۲۲ آبان) با حضور در منزل شهید امنیت «پوریا احمدی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار صمیمی اظهار داشت: اغتشاشگران با به شهادت رساندن عزیزان ما نشان دادند که داعش در قامتی جدید ظهور پیدا کرده است. انسان وقتی از آدمیت فاصله گرفت دیگر برای هر کاری آماده است. وقتی آمبولانس را به آتش می‌کشند تکلیفشان با انسان‌ها کاملاً مشخص است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: خداوند این شهید عزیز را با شهدای کربلا محشور کند و روح او همواره حاضر و ناظر بر اعمال ما باشد.

حجت‌الاسلام شکری با بیان اینکه هدف انسان در زندگی او را به سعادت یا شقاوت می‌رساند، ادامه داد: اگر هدف فردی کمال مطلق و پروردگار عالمیان باشد و خودش را برای او و به سوی او بداند راه زندگی را پیدا می‌کند و در پایان هم به سعادت می‌رسد.

وی افزود: اگر هدف انسان خلل پیدا کرد در عمل هم مشکل به وجود می‌آید و هنگامی که هدف گم شود افرادی مانند منافقین ظهور می‌کنند که در اوایل انقلاب آمریکایی‌ها را می‌زدند، اما امروز در آغوش آن‌ها مردم خودشان را می‌زنند، زیرا هدف را گم کرده‌اند. اگر هدف گم نشود و انسان مسیر تعالی را طی کند به طور حتم رستگار می‌شود.

حجت‌الاسلام شکری با بیان اینکه دشمنان با به شهادت رساندن این شهید عزیز رسوا شدند، افزود: دشمنان به دنبال این بودند که ایران را به سوریه‌ای دیگر تبدیل کنند و ذخایر و منابع ملی کشورمان را غارت کنند و جلوی رشد و پیشرفت این کشور را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: این شهدای امنیت آشوبگران را رسوا کردند، اغتشاشگران وقتی به مردم رحم نمی‌کنند و به قساوت تمام جنایت می‌کنند، مردم هم آن‌ها را می‌شناسند و می‌دانند که این اغتشاشگران به دنبال اعتراض نیستند بلکه به دنبال ایجاد یک ایران ضعیف و ناتوان هستند که به راحتی آن را تجزیه کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها