اخراج ۳ افسر صهیونیستی به دلیل ناتوانی در مقابله با شهید عدی التمیمی

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند ۳ افسر اسرائیلی به سبب ناتوانی در مقابله با شهید عدی التمیمی از کار خود اخراج شدند.
کد خبر: ۵۵۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ - 15November 2022

اخراج ۳ افسر صهیونیستی به دلیل ناتوانی در مقابله با شهید عدی التمیمیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ۳ افسر صهیونیستی به دلیل ناتوانی در مقابله با شهید عدی التمیمی مجری عملیات استشهادی شعفاط و معالیه ادومیم، اخراج شدند.

عدی التمیمی کمتر از یک ماه پیش پس از اجرای دومین عملیات تیراندازی خود در نزدیکی شهرک معالیه آدومیم در قدس اشغالی، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

به گزارش منابع فلسطینی، در وصیت نامه دست نویسی که شهید التمیمی پس از انجام عملیات اردوگاه شعفاط نوشته، آمده است: من عدی التمیمی ساکن اردوگاه شهدای شعفاط هستم. عملیات من در ایست بازرسی شعفاط قطره‌ای از دریای خروشان مبارزه (ملت فلسطین) بود. من می‌دانم که دیر یا زود شهید خواهم شد و همچنین می‌دانم که با این عملیات فلسطین را آزاد نکردم. اما این عملیات را در حالی که هدف واضحی پیش روی خود ترسیم کرده بودم، انجام دادم. آن هدف این است که عملیات من صد‌ها جوان را تشویق می‌کند تا پس از من اسلحه به دست بگیرند.

این شهید فلسطینی اخیراً در عملیات تیراندازی در نزدیکی اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی، یک صهیونیست را به هلاکت رسانده و سه نفر دیگر را زخمی کرده بود. منابع فلسطینی تصاویری از لحظه شهادت عدی التمیمی منتشر کرده‌اند که بیانگر مقاومت وی در برابر صهیونیست‌ها تا آخرین لحظات عمرش است.

پس از شهادت عدی التمیمی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره شهادت این مبارز فلسطینی، بیانیه‌ای صادر کرد. حماس در این بیانیه با اشاره به اجرای دو عملیات قهرمانانه از سوی عدی التمیمی در شعفاط و معالیه آدومیم، تاکید کرد: اصرار و پافشاری «عدی کمال التمیمی» به مقاومت در برابر اشغالگران، نوید بخش روز‌های سیاهی برای صهیونیست‌ها است که طی آن نظامیان آن‌ها مورد هدف قرار گرفته و بدست مبارزان مقاومت به هلاکت می‌رسند.

منابع فلسطینی با اشاره به بیانیه حماس درباره شهادت التمیمی، عنوان کردند که وی یکی از اعضای حماس در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها