دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

ردپای غربی‌ها در آتش اغتشاشات اخیر کشور

بر اساس اسناد و مدارک موجود کشور‌های غربی و رسانه‌های زنجیره‌ای آن‌ها با پخش برنامه‌های خود نقش موثر و غیرقابل انکاری در شعله‌ور کردن آتش اغتشاشات اخیر کشور دارند.
کد خبر: ۵۵۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 16November 2022

دستان خون‌آلود کشور‌های غربی در آتش اغتشاشات خیر کشورگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: اغتشاشات ایران که بعد از مرگ خانم «مهسا امینی» و با حمایت و فضاسازی رسانه‌های فارسی زبان بیگانه کلید خورد و تا امروز هم هرچند با ابعاد بسیار کمتر، ولی همچنان ادامه دارد محصول خبرسازی‌ها و تولید محتوای مغرضانه رسانه‌های معاند فارسی زبان ازجمله «اینترنشنال» و «بی‌بی‌سی فارسی» است که با دمیدن در آتش اغتشاشات سعی در روشن نگهداشتن این درگیری‌ها دارند.

حال بعد از گذشت دو ماه از شروع اغتشاشات در سطح کشور، هرچند که این ناآرامی‌ها به میزان قابل توجهی کم است مشاهده می‌کنیم که سران و مقامات کشور‌های اروپایی در طرح و برنامه‌های جدیدی، دیدار‌ها و ملاقات‌های در ظاهر سیاسی و دیپلماتیک، ولی در باطن نمایشی را با برخی از چهره‌های به ظاهر سیاسی همانند «مسیح علی‌نژاد» و تعداد دیگری از زنان به اصطلاح فعال سیاسی برگزار می‌کنند.

اما چرا کشور‌های اروپایی آن هم با حمایت پشت پرده آمریکا در این مقطع زمانی اقدام به برگزاری دیدار‌ها و ملاقات‌های به ظاهر سیاسی کردند؟ پاسخ این سوال روشن و واضح است. زمانی که کشور‌های اروپایی و دشمنان و منافقان انقلاب مشاهده کردند که ناآرامی‌ها و اغتشاشات در حال خاموش شدن کامل است به دنبال راهی برآمدند تا با ارتباط برقرار کردن و ارتباط گیری با چهره‌های فراری مخالف سیاسی ضمن برجسته کردن آن‌ها و رهبرسازی اینگونه به معترضان القاء کنند که به بیاینه‌ها و اعلامیه‌های آن‌ها توجه کنند و احیانا اگر فراخوانی را صادر کنند، به آن گوش کنند.

البته بسیار ساده‌لوحانه است که بپذیریم و باور کنیم تمامی این اغتشاشات و درگیری‌های دو ماه اخیر فقط به خاطر ماجرای فوت خانم امینی است. زیرا دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب از مدت‌ها قبل به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور بودند و مرگ این دختر خانم هم بهترین فرصت را برای اجرای توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آن‌ها فراهم کرد تا به نیات زشت و شیطانی خود دست پیدا کنند.

نکته جالب در این میان ائتلاف آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، گروه تروریستی منافقین و سلطنت‌طلبان در میدان‌داری حوادث و وقایع اخیر کشور است. آن‌ها با توجه به اینکه خودشان هم از اختلاف‌هایی عمیق و اساسی با یکدیگر رنج می‌برند، اما در این مقطع حساس کنونی کشور با یکدیگر متحد شده و تمامی تلاش خود را برای شعله‌ور نگداشتن آتش اغتشاشات کشور به کار بستند.

موضوع دیگری که نباید از خاطره‌ها دور بماند استفاده ابزاری آن‌ها از تشدید ناآرامی‌ها و اغتشاشات به منظور تشدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران است. در واقع دشمنان ایران با حمایت و پشتیبانی از درگیری‌های اخیر ایران به دنبال این موضوع هستند که روند گفت‌وگو‌های برجامی بین ایران و کشور‌های اروپایی را دچار اختلال کرده و در صورت امکان آن را به شکست بکشانند.

حال در این میان کشور‌های غربی و آمریکا وقتی مشاهده کردند استفاده از ناآرامی‌ها و اغتشاشات در جهت محکوم کردن ایران در مجامع بین‌المللی آنگونه که باید جواب نداده و نمی‌دهد ماجرای ارسال پهپاد‌های ایران به روسیه را پیش کشیدند تا بلکه در یکی از آخرین حربه‌های کثیف و غیرانسانی خود بتوانند با فضاسازی منفی علیه ایران زمینه‌های اجماع عمومی علیه کشور و افزایش تحریم‌ها را فراهم کنند.

در دشمنی کشور‌های اروپای غربی با جمهوری اسلامی ایران همین بس که به موازات افزایش فشار‌ها و اقدامات جهت شعله‌ور کردن اغتشاشات در ایران، شاهد فعالیت‌ها و اقدامات کشور‌های اروپایی در دیدار و ملاقات‌های سیاسی نمایشی با چهره‌های فراری سیاسی از ایران هستیم که بی‌شک این حرکات نشان از این موضوع دارد که با تلاش‌هایی جهت رهبرسازی آن‌ها برای مردم داخل کشور روبرو هستیم تا از این مسیر بیش از پیش به ناآرامی‌های موجود دامن بزنند.

در پایان باید گفت جمهوری اسلامی ایران در طول عمر ۴۳ سال اخیر خود بار‌ها و بار‌ها با فتنه‌های متعدد و گوناگونی روبرو بوده که با کمک و یاری مسئولان نظام و نصرت خداوند همه آن‌ها به خیر گذشته و با موفقیت پشت سر گذاشته شده است و این فتنه اخیر هم به زودی به پایان خواهد رسید و روسیاهی آن بر دل سیاه دشمنان اسلام و انقلاب باقی خواهد ماند..

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها