شهید باشنا: همیشه امام را دعا کنید

شهید عین‌الله باشنا در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اى پدر و مادر عزیزم؛ شما رستگارید، از شما می‌خواهم همیشه امام را دعا کنید و لحظه‌اى امام مهربانمان را تنها نگذارید؛ فرزندتان را حلال کنید، بعد از رفتنم از شما می‌خواهم به‌جای پرچم سیاه پرچم سبز بر بالاى خانه بزنید.»
کد خبر: ۵۵۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ - 16November 2022

شهید باشنا: همیشه امام را دعا کنید

به گزاش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید عین‌الله باشنا

«انالله و انا الیه راجعون

ابتدا با نام خداوند مهربان و با سلام بر پیشگاه مقدس حضرت مهدى (عج) و نایب بر حقش این رهبر عالیقدر مسلمین و با سلام بر تمام خانواده‌هاى شهدا و با درود بر شهیدان راه حق که با خون خود درخت اسلام را پس از هزار و چندین سال زنده کردند.

خدایا! اى کسی که همه چیز به ما دادى و ما نتوانستیم شکر آن همه نعمت را برآوریم، اى خداى مهربان که همه را به سوى خود می‌خوانى چگونه تو را ستایش کنم که بعد از چهار ماه در جبهه لیاقت شهید شدن نصیبم می‌کنى هر چه از تو خواستم به من عطا کردى، خدایا! من نمی‌دانم چطور تو را ستایش کنم، خداوندا! معبودا! من یک جان داشتم و این جان ناقابلم را فداى اسلام عزیز می‌کنم.

اى مردم، اى مسلمین بشنوید من راهم را آگاهانه برگزیده‌ام و افتخار می‌کنم لیاقت سرباز بودن براى رهبر را در خودم یافته‌ام؛ هیچ وقت امام عزیزمان را تنها نگذارید و خدا را شکر کنید رهبرى همچون خمینى داریم، رهبرى که ما را از منجلاب فساد نجات داد؛ به رهبر عزیزم بگوئید من تا آخرین قطره خون خود جنگیدم و سنگرم را ترک ننمودم؛ و اى پدر و مادر عزیزم؛ شما رستگارید، از شما می‌خواهم همیشه امام را دعا کنید و لحظه‌اى امام مهربانمان را تنها نگذارید؛ فرزندتان را حلال کنید، بعد از رفتنم از شما می‌خواهم به جاى پرچم سیاه پرچم سبز بر بالاى خانه بزنید.

برادرانم! کشته شدن در راه خدا جز سعادت نیست، تا آخرین قطره خونتان در این راه بجنگید، من که توفیق نداشتم کربلا بروم و قبر مطهر سرور شهیدان حسین بن على (ع) را زیارت کنم امیدوارم که شما در باز کردن راه کربلا شرکت کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار