مهلت ثبت‌نام در دورۀ بیست‌ونهم مسابقات قرآن و عترت بسیج تمدید شد

زمان ثبت‌نام برای حضور در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج برای بار دوم تمدید شد.
کد خبر: ۵۵۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ - 16November 2022

مهلت ثبت‌نام در دورۀ بیست‌ونهم مسابقات قرآن و عترت بسیج تمدید شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مهلت اولیه ثبت نام برای نام‌نویسی در بیست و نهمین دورۀ مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج کشور، اوایل شهریور تا پایان مهر بود که این زمان در مرحلۀ اول تا ۲۰ آبان تمدید شده است، اما به جهت استقبال بسیار زیاد از این مسابقه، بار دیگر و برای دومین و آخرین بار به مدت یک هفتۀ دیگر یعنی تا ۲۷ آبان تمدید شد.

متقاضیان حضور در این مسابقات می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه دارالقرآن بسیج به نشانی quranbsj.ir نسبت به ثبت نام در این مسابقه اقدام کنند. علاوه بر ثبت نام از طریق سامانه معرفی شده، چهار درگاه دیگر نیز در سامانه پرس‌لاین (بخش‌های فردی، گروهی، خانوادگی و ایده‌پردازی) اختصاص داده شده است که برای دسترسی به این درگاه‌ها می‌توانید به کانال دارالقرآن بسیج در پیام‌رسان ایتا و سروش مراجعه کنید.

بر پایۀ این گزارش، بیست و نهمین دوره جشنواره قرآن و عترت بسج در بخش‌های فردی، خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی برگزار می‌شود. در بخش فردی که اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین بخش این رویداد است شاهد برگزاری رقابت در ۲۳ رشته و چهار گروه سنی (زیر هفت سال، هفت تا ۹ سال، ۹ تا ۱۴ سال و بالاتر از ۱۴ سال) خواهیم بود.

همچنین بر اساس اطلاعات درج شده در آیین‌نامه این دوره از جشنواره، فرایند کلی این رویداد طی یک بازه زمانی شش ماهه به سرانجام خواهد رسید. مرحله نهایی این مسابقات اواخر بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار