مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت خبر داد؛

حمایت بانک قرض‌الحسنه رسالت از ایجاد اشتغال خرد و کسب‌وکار‌های خانگی ایثارگران

حسین‌زاده پس از نشست بررسی تفاهم‌نامه و حمایت از کارآفرینی و اشتغال ایثارگران بر هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایجاد اشتغال معیشت‌محور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد.
کد خبر: ۵۵۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ - 16November 2022

حمایت بانک قرض‌الحسنه رسالت از ایجاد اشتغال خرد و کسب‌وکار‌های خانگی ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدحسین حسین‌زاده» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت با اشاره به ضرورت هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران در موضوع اشتغال معیشت‌محور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: نشستی به منظور هماهنگی لازم درباره الگوی کارآفرینی اجتماعی بانک رسالت و نحوه هماهنگی با بنیاد برای اشتغال معیشت‌محور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

حسین‌زاده افزود: مهم‌ترین موضوعی که در ارتباط با اهداف الگوی تعالی و اجتماعی رسالت می‌توانیم مطرح کنیم، محور اقدامات اقشار خرد و کارآفرینی و کسب و کار‌های خانگی است که هماهنگی خوبی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران بنیاد در این باره انجام شد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت با اشاره به نهاد مردمی رسالت، خاطرنشان کرد: ایجاد کانون‌های همیاری اجتماعی و هسته‌های کارآفرینی همواره مورد نظر این بانک بوده است و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به عنوان سازمان حامی درباره ایجاد اشتغال ایثارگران عزیز ایفای نقش می‌کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار