بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس به مناسبت آزادسازی سوسنگرد؛

آزادسازی سوسنگرد نقطه کلیدی جنگ تحمیلی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ - 16November 2022

آزادسازی سوسنگر نقطه کلیدی جنگ تحمیلی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، به مناسبت 26 آبان مصادف با سالروز شکست حصر سوسنگر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با صدور بیانیه‌ای این روز را گرامیداشت.

در این بیانیه آمده است:

«حماسه آزادسازی سوسنگرد یکی از جلوه‌های یاری خداوند باری‌تعالی از رزمندگان اسلام بود که پس از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود» و با هدایت و راهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و همدلی و مشارکت غیورمردان نیروهای مسلح و مردم و نقش بی‌بدیل رزمندگان شهرستان کازرون از استان فارس در ۲۶ آبان ماه سال ۱۳۵۹ رقم خورد.

آزادسازی سوسنگرد به عنوان یکی از نقاط کلیدی و حساس در آن مقطع از جنگ تحمیلی، کلید پیروزی‌های رزمندگان اسلام بود و مانع از تحقق هدف شوم دشمن در دستیابی به اهواز و خوزستان شد.

این پیروزی بزرگ که از صحنه‌های ماندگار دفاع مقدس به دست نیامد مگر با هدایت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب با همراهی و همدلی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، ستاد جنگ های نامنظم شهید چمران، ژاندارمری، جهاد سازندگی، عشایر غیور و مردم مومن که با اتحاد آن‌ها، حماسه‌ای بی‌بدیل در لبیک به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی به وجود آمد.

در پایان، این روز و رخداد برجسته را به ملت فهیم، شریف و مقاوم ایران سربلند اسلامی تبریک گفته، مقام شامخ امام راحل، شهیدان هشت سال دفاع مقدس و حماسه‌سازان این عملیات غرورآفرین را گرامی می‌داریم و عزت و سربلندی هر چه بیشتر را برای ایران اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری و فرماندهی امام خامنه ای عزیز از خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار