وصیت‌نامه شهید «خدامی»؛

پیرو خط امام باشید

در فرازی از وصیت‌نامه سردار شهید «محمد خدامی» آمده است: پیرو خط امام باشید و از او اطاعت کنید. قدر انقلاب را داشته باشید انقلابی که هزاران شهید و معلول و مجروح داده ‌و شما هستید که باید پاسدار خون آنها باشید.
کد خبر: ۵۵۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱ - 17November 2022

پیرو خط امام باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

سردار «محمد خدامی» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان است که چهاردهم شهریور ۱۳۳۷ در روستای سین برخوار از توابع شهر اصفهان به دنیا آمد. وی در حالی که فرمانده گردان امام حسن (ع) لشکر ۱۴ امام حسین (ع) بود در ۱۱ آبان سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم شهادت رسید که در ادامه فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

بدانید راهی که انتخاب کردم با شناخت و به خاطر خدا رفتم. هدفم اسلام و پیروی از قرآن و رهبرم روح الله بوده است قدر امام را بدانید امام را بهتر و بیشتر بشناسید، پیرو خط امام باشید و از او اطاعت کنید قدر انقلاب را داشته باشید انقلابی که هزاران شهید و معلول و مجروح داده ‌و شما هستید که باید پاسدار خون آنها باشید.

انتهای رپیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار