مسئول بسیج دانشجویی مازندران:

پنجمین کنگره شهدای دانشجویی استان مازندران برگزار می‌شود

«سادات کرمی» شمار شهدای دانشجوی مازندران را ۲۵۰ شهید ذکر کرد و گفت: پنجمین کنگره شهدای دانشجویی استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ - 16November 2022

پنجمین کنگره شهدای دانشجویی استان مازندران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سیدامیر سادات کرمی» مسئول بسیج دانشجویی مازندران امروز در نشست با خبرنگاران شمار شهدای دانشجوی استان را ۲۵۰ شهید ذکر کرد و اظهار داشت: پنجمین کنگره شهدای دانشجویی در استان برگزار می‌شود.

سادات کرمی با بیان اینکه کنگره کشوری سال بعد برگزار می‌شود، برپایی پیش کنگره استانی را مهم دانست و تهیه مستند برای شهدای شاخص، تهیه شناسنامه تصویری از شهدای دانشجو، به روزرسانی لیست شهدای دانشجو، برپایی سلسله یادواره شهدای دانشجو، تجلیل از خانواده‌های شهدا، جمع آوری آثار شهدا را از جمله کار‌های با اولویت دانست.

وی اختتامیه جشنواره شعر حماسه قلم، جشنواره هنر‌های تجسمی و لیگ مناظرات ویژه دانشجویان خواهر را از برنامه‌های پیش کنگره شهدای دانشجو در استان یاد کرد.

سادات کرمی مسابقات ورزشی جام شهدای دانشجو، مسابقات طراحی پوستر، ایجاد نرم افزار جامع شهدای دانشجو و اردوی راویان پیشرفت را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: بسیاری از دانشجویان از دستاورد‌های برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی بی اطلاع هستند که باید نسبت به برجسته سازی آن اقدام کرد.

این مسئول آشنایی دانشجویان با صنایع مختلف را از اهداف اردوی راویان پیشرفت بیان کرد و برگزاری همایش پیشگامان رهایی به مناسبت هفته دانشجو در استان و برپایی کرسی‌های آزاداندیشی را از برنامه‌ها برشمرد و گفت: طی دو ماه گذشته ۷۵ جلسه روشنگری و پرسش و پاسخ و تریبون آزاد برگزار کرده است.

در حاشیه این برنامه با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا از پوستر پنجمین کنگره ۲۵۰ شهید دانشجوی استان مازندران رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها